איזה יום עמוס עבר עליך. רצת לכל מקום אפשרי, הבוס שלך לא הפסיק לתת לך משימות דחופות, חברות שלך התקשרו  לייעוץ כאילו אין לך עבודה… ועכשיו את חולמת על שעה רק לעצמך שבה תוכלי להוציא את כל העצבים כדי לא לפרוק הכל על בן הזוג או על ההורים. כשאת מגיעה לחדר הכושר את מצאת את עמך מול מגוון  מכשירים ואת  לא יודעת מה מתאים יותר למצב הרוח שלך. מה עדיף? קיקבוקסינג בכדי לשחרר עצבים בקצב מהיר או פילאטיס רגוע אבל שיחזק את כל השרירים בעדינות? בכדי לעזור לך ושלא תבזבזי זמן על לחשוב על איזה שיעור מתאים יותר. הכנו לך מדריך קטן לספורט לפי מצב רוח.

מוכנה? קחי מגבות ומים, כי בכל מקרה את הולכת להזיע היום.

 

תהני,

המגלות

 

1. את עייפה

היום הזה הרג אותך, סחט ממך את כל האנרגיות,את מרגישה שלא תוכלי לנוח כמו שצריך אם  לא תתאמני. את צריכה אימון עדין. בחרי ב יוגה בכדי לשחרר את המוח והשרירים או פילטיס שמאפשרים לעבוד בעדינות על כל השרירים.

 

2. עצבנית? את צריכה לשחרר לחצים!

עבר עליך יום קשה, כולם הרגיזו אותך. את מרגישה  מלאת עצבים וחייבת לשחרר.  אין למה להתלבט, עם מצב רוח כזה לכי על אגרוף או קיקבוקסינג.

טיפ קטן בינינו: בזמן השיעור, דמייני שבן האדם הזה שעצבן אותך היום, עומד מולך.

 

3. את מלאת אנרגיות

לא היתה לך דקה היום לקום מהכיסא. הרגליים שלך כבדות ומבקשות רק לזוז. יש לך יותר מדי אנרגיות שצריך לשחרר. אין אימון שמתאים יותר למצב רוח הזה מאימון HIIT – אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה. האמיני לנו, אחרי החוג הזה לא יהיה לך יותר כוח ותישני כמו שצריך.

 

4. את במצב רוח שמח ורוצה פעילות שתבדר אותך

את במצב רוח טוב, עבדת ביעילות, סיימת את כל המשימות שלך. היום בא לך משהו עם מוזיקה כיפית, את רוצה לרקוד, להתאמן, להזיע באווירה טובה. אל תחשבי יותר ורוצי לשיעור זומבה. עם מוזיקה לטינית, תשרפי עד 800 קלוריות בשעה, אפילו בלי להרגיש. אין ספורט שישמח אותך יותר מזה אנחנו מבטיחות.

 

5. את במצב רוח רגיל ונטרלי

עבר עליך יום רגיל, לא עמוס מדי. היה לך אפילו זמן לסיים את המצגת למחר. את במצב רוח טוב, לא חיובי מדי ולא לחוץ. זאת הזדמנות טובה לעשות אימון חיזוק שרירים ואפילו גם ריצה. את גם יכולה לשנות קצת ולעשות שיעור TRX.

 

 

No more articles