גדול מדי, קטן מדי, החזה שלנו תמיד במרכז תשומת הלב!

כמובן, אנחנו תמיד רוצות את מה שאין לנו- זה כבר ידוע אצלנו הנשים, לפעמים אנחנו פותרות את התסביכים שלנו עם חזיות מרופדות. אלא שכאן, לצערנו אין פתרונות קסם, ואם זה על החוף או במיטה עם החבר שלך, אין מה לעשות, אין אפשרות לבלף!

למזלך, הצוות האהוב עליך נמצא כאן בכדי להכיר לך פתרונות לקבלת חזה יפה!
חזיות עם חיזוק מסוים? הכי טובות שיש בשוק? כאלו שלא יתנו להם ליפול? או שימוש בטיפים של סבתות. את הולכת לדעת את ה-כל על החזה שלך וכך תרגישי הכי נוח ללכת בביקיני הקטן שלך (או בהלבשה תחתונה וסקסית).

 

1- התרגילים הטובים ביותר שימצקו לך את החזה.
עם התרגילים האלה, גם אם יש לך חזה גדול או קטן, את תהיי מאושרת ותראי את ההבדל!

תרגיל 1: הרמה לפנים
שכבי על הגב, כופפי את הברכיים, אחזי במשקולות בשתי הידיים כשהזרועות פרושות לצדדים מעט מתחת לקו הכתף. העלי את הזרועות מעלה עד להצמדת המשקולות זו לזו.
עשי 3 סטים של 15 חזרות.

תרגיל 2: פלאנק דינאמי
מדובר בתרגיל פלאנק עם תוספות.
כשאת נמצאת בתנוחת פלאנק על כפות הידיים, געי עם יד ימין בכתף שמאל ותחליפי. לעשות 3 סטים של 15 חזרות.
למי שקשה אפשר לשים ברכיים על המזרון (עמידת 6).
שמרי על גב ישר ובטן מכווצת לאורך כל התרגיל.

תרגיל 3: שכיבות סמיכה רגילות
שכיבת סמיכה הוא תרגיל המיועד בעיקרו לשרירי החזה, וניתן לבצע אותו במגוון רחב של צורות ומנחים שונים.
אז כדי להתמקד בעבודה על פלג הגוף העליון, שכיבות סמיכה הן תמיד רעיון מוצלח. את יכולה לעשות אותם על הברכיים אם קשה לך מדי, העיקר שתעשי אותם כמו שצריך.
בתנוחת פלאנק, בזמן ביצוע התרגיל יש למקם את הידיים מעט מעבר לרוחב הכתפיים ואת הרגליים ברוחב האגן. בזמן הירידה יש להקפיד על כך שהידיים יהיו בקו החזה.
טיפ קטן: ככל שתרדי לאט יותר כלפי מטה (שלב הכפיפה במרפקים), כך אנחנו מפתחות יותר כוח גם בשלב זה.
ככל שתמקמי את הידיים רחוק אחת מהשנייה כך יש יותר דגש על שרירי החזה.

תרגיל 4: לחיצה
שבי על הרצפה ואחזי בכדור כשהמרפקים בגובה הכתפיים. הגו ישר, הבטן אסופה.
לחצי על הכדור בתנועת קירוב הידיים זו לזו.

 

2- חזיות ספורט
כשאת מתאמנת, מאוד חשוב לשים לב להחזקה נאותה של החזה שלך (וזה גם אם הוא קטן)! קודם כל, להתאמן בלי חזייה מתאימה יכול להפוך את האימון ללא נוח (בלשון המעטה), אלא גם … מי תרצה חזה נופל בשנים הקרובות? לא אנחנו זה בטוח! התנועה יכולה לשבור סיבים בתוך החזה ולהפיל אותו, לכן חשוב להשקיע בחזיה בעיקר לענפי ספורט שיש להם השפעה גבוהה על החזה כמו ריצה, אגרוף, טניס.

 

3- טיפים של סבתות
כמו באשר לכל שאר הגוף, הספורט הוא לא הדבר היחיד שיעזור לחזה שלך להיות יפה. הרבה טריקים אחרים קיימים כדי לייצר לך מחשוף שישבור לבבות (ושלך הראשון!). אבל לעולם לא נאמר לך את זה מספיק, כך שהעור ישמור על גמישותו, את חייבת להוסיף ל-ח-ו-ת לעור שלך! זו חובה! לכן, אל תתקמצני על הקרם ( בעדיפות לקרם מיוחד לחזה).
לא לשכוח את העיסוי המפורסם בצורת ה 8 סביב החזה בעת החלת הקרם!

נסי גם לישון כמה שיותר על הגב. כך החזה שלך לא יהיה "מרוסק", ולטווח הארוך, זה יכול להשפיע לטובה!

לבסוף, כנראה כבר שמעת על הטריק של ה-"כדור טניס" שצריך ללחוץ במשך 3 דקות ביום! ובכן, הטריק הזה אמיתי והוכיח את עצמו! עם זאת, את יכולה להחליף את כדור הטניס בכדור לחץ אם בא לך. השאירי אותו על שולחן העבודה שלך ותלחצי אותו מידי פעם במשך היום.

עם כל הידע הזה, אין מצב שלא תהיי גאה בחזה שלך ומהר!

 

תהני,

המגלות

 

 

No more articles