איזה באסה! רק החלטת לחזור לחדר כושר ולהתאמן ואת כבר תפוסה בכל השרירים.

קשה לך לשבת, לרדת במדרגות ואפילו לצחוק! נו באמת! היתה לך כל כך הרבה מוטיבציה ועכשיו את לא מצליחה לזוז בלי לסבול… אבל זה לא תירוץ להפסיק כבר את הספורט שהתחלת! אכן, אפילו ספורטאיות יכולות להרגיש תפוסות אחרי אימון בו הן התאמצו יותר מדי.

 

אז למה נתפסים השרירים אחרי אימון?

אם אחרי אימון כושר את מרגישה תפוסה בכמה שרירים זה סימן שהתאמצת יותר מדי ועבדת על השרירים שלך קצר יותר ממה שהיית צריכה. אכן, אימון כושר מאומץ יכול לגרום לפצעים מיקרוסקופיים על השרירים. הגוף שלך והמערכת הדלקתית פועלים כדי להרגיע ולתקן את הפצעים, ולכן את מרגישה כאבים בין 12 ועד 24 שעות אחרי האימון ולמשך 5 ימים. אז גם אם את סובלת קצת ויש לך פחות כוח, את יכולה להמשיך להתאמן בעדינות ובזהירות כדי לא להיפצע יותר.

 

איך להימנע מכאבים בשרירים אחרי אימון גופני?

לפני שאת מתחילה אימון כושר גופני חשוב להתחמם כדי להימנע מכאבי שרירים ופצעים. אכן, הטמפרטורה של הגוף שלך והדופק יעלו ויעזרו לך לעבור את האימון בקלות.

אם תכננת להתאמן ולהתאמץ יותר מהרגיל, מומלץ לך לאכול כמה שעות לפני אימון הכושר פחמימות שמשגרות סוכר לדם ואנרגיה שתחזיק את הגוף במשך האימון.

בסוף כל אימון, מומלץ לך לעשות מתיחות כדי לשחרר את השרירים שהתכווצו במהלך האימון!

ובכל מקרה, חשוב מאוד להקשיב לגוף שלך ולא להתאמץ בהגזמה כדי לא לבזבז את כל הסוכר והאנרגיה שיש בשרירים שלך.

זיכרי שאם לא נתפסו לך השרירים זה לא סימן שלא התאמנת מספיק טוב, אלא שלא הגזמת וידעת להקשיב לגוף שלך!

 

אז קדימה, לא מפסיקים להתאמן וחוזרים מהר לחדר הכושר!

 

תהני,

המגלות

מקור: VictoriaSport@

 

 

No more articles