« אני רוצה להגמל מעישון אבל מפחדת לעלות במשקל… »  המחשבה על סילוק הסיגריות מהחיים שלך, זו כבר התחלה טובה, אבל אם את לא נגמלת בגלל החשש מעלייה במשקל, את כנראה כלואה במעגל קסמים. קחי את עצמך בידיים, את יכולה לעשות את זה! הגעת למקום הנכון, אנו נעזור לך להישאר בריאה, ללא ריח של סיגריות וגם לשמור על הגזרה .

הנה כמה עצות שיעזרו לך להפסיק לעשן מבלי לעלות במשקל.

 

תהני,

המגלות

1. לשתות הרבה מים

בכל פעם שאת רוצה לעשן, שתי כוס מים. אם את רוצה לשתות משקה יותר מעניין, אנחנו ממליצות על כוס תה או חליטה. מעל לכל, המנעי ממשקאות מוגזים, כי כפי שאת יודעת הם מלאים בסוכר.

 

2. להפסיק עם שומן רע

עשי לך ניקיון פסח בארונות ! היפטרי ממזון שומני כמו צ׳'יפס, בוטנים, עוגות וכל שאר הג'אנק שיכולים לגרום לך לסטות מהדרך. העדיפי מאכלים קלים, בתיבול לפי בחירה, שיעשה לך טוב על הנשמה.

 

3. הרשי לעצמך לחטוף משהו

כן, אתן יכולה לנשנש בין הארוחות. מפתיע, לא? לא כל כך, בכדי להתגבר על חוסר בניקוטין , פשוט התפנקי בחטיף בשעה 10 בבוקר כמו פרי (תפוח) וב 16:00, חטיף חלבון דל קלוריות.

 

4. הרבה פירות וירקות

בכדי למנוע את המאנצ׳ים בכלל ובפרט למנוע ירידה בויטמין C במהלך הארוחות, אמצי מזון דל קלוריות שיככניס לגופך נוגדי חמצון. ירקות ופירות הפ פשוט מושלמים למשימה, חלקי אותם לארוחת צהריים וערב, התוסםת בפרי וירק יעזרו לך להתנגד לדחף לעשן ובמיוחד הם יסגרו את המחסור בויטמין C.

 

5. עשי ספורט !

בכדי לא להיות אובססיביות יותר על סיגריות, מצאי אובססיה בריאה יותר התאמני! עיסוק זה יעזור לך לשכוח את הדחף לעישן. אז ג'וגינג למתקדמת או הליכה למתחילה יאפשרו לך לנקות את הראש וגם את הריאות. אז את יודעות מה עלייך לעשות!

 

 

 

No more articles