כבר תקופה ארוכה שלא התאמנת ולא הלכת לחדר הכושר. את אפילו חושבת שהמנוי שלך פג תוקף.. אם זה בגלל פציעה, חוסר זמן או פשוט עצלנות, לא לבשת את בגדי הספורט שלך מלא זמן ואת מתחילה להתגעגע לגוף החטוב שהיה לך.. מלאה במוטיבציה, את מוכנה לחזור להתאמן ולהיפרד מהקילוגרמים העודפים ולחטב את הגוף שלך.

אבל את לא יודעת מאיפה להתחיל אחרי לא נגעת במכשיר כושר או משקולות כבר זמן רב?

אל תדאגי, המגלות הכינו לך מדריך שיעזור לך לחזור לחדר כושר ולהתאמן כמו אלופה! מוכנה?

 

1. לחזור בעדינות: הגוף הוא ״מכונה״ כמו אחרות, זאת אומרת ככל שמפעילים אותה יותר , היא פועלת טוב יותר וגם ההפך, כשלא מפעילים אותה היא מחלידה ויוצאת מכיוון לאט לאט. אז, אם כבר כמה חודשים לא התאמנת, אין צורך על הפעם הראשונה לרוץ 45 דקות בבת אחת. את גם (אולי) לא תצליחי וגם זה יוריד ממך מוטיבציה. התחילי עם תרגילים שמתאימים לרמה שלך או בשיעורי ספורט שלא מעמיסים יותר מדי על הגוף, כמו שחיה פילאטיס או הליכה מהירה.

 

2. לסדר את האימונים: כדי לחזור להתאמן, חשוב לא רק לחשוב על האימונים אלא גם לכתוב אותם על מנת לשמור על המוטיבציה שלך. לכן, כתבי על איזה לוח את האימונים הבאים שלך ותלי אותו על המקרר או במקום בו תוכלי לראות אותו כל יום. הוא צריך להזכיר לך כל יום כמה חשוב לך להגיע למטרה, האמיני לנו, כל פעם שתסמני אימון שביצעת זה יתן לך כוח ומוטיבציה להתקדם עוד יותר מהר. בקיצור, זה בדיוק מה שאת צריכה הרגע!

 

3. לקנות את התלבושת המושלמת: את צריכה למצוא תלבושת מושלמת שיושבת עלייך בול! כזו שתאפשר לך להתאמן בנוחות וגם שתרגישי יפה ופצצה. לכן, הימנעי מטיץ צמוד מדי וחזייה ללא צורה, בחרי תלבושת אופנתית ונוחה כדי שתזכיר לך כל יום מחדש מה את רוצה להשיג!

 

4. למצוא את הפרטנר או הקבוצה המושלמים לאימון משותף: כבר הוכיחו שלהתאמן בקבוצה או עם חברה זו מוטיבציה נוספת! לכן, בשבילך העצלנית שקשה לה כרגע להתאמן, זה יכול להיות הפתרון המושלם לשמירה על המוטיבציה של ההתחלה. לכן, מצאי פרטר עליו או עליה תוכלי לסמוך, כך תתאמנו בקיץ או בחורף ולא תבריזו משום אימון. רוצו ביחד, לכו לחוגי פילאטיס או ספיניג ביחד, העיקר שתתאמנו כמו שצריך כדי שתשיגי את גוף חלומותייך ותחזרי סוף סוף להתאמן כמו ספורטאית אמיתית.

 

5, לבחור טוב את התרגילים הראשונים: אמנם חשוב מאוד להתחיל בעדינות אבל צריך גם אפקטיביות באימון. לחזור להתאמן ומבלי לקבל תוצאות זה ממש לא מה שאת מחפשת! לכן, חפשי את התרגילים שממש עובדים: סקווט לישבן ולירכיים, כפיפות בטן לבטן שטוחה וכמה שכיבות סמיכה לידיים יספיקו לך בהתחלה. אל תנסי ישר תרגילים מורכבים מדי, זה עלול לגרום לך לאבד את כל המוטיבציה אם לא תצליחי לבצע אותם. אז תתחילי עם תרגילים למתחילות כדי להפוך לתותחית תוך כמה שבועות!

 

אז, מוכנה לחזור להתאמן ?

 

תהני,

המגלות

 

מקור: _ByEvelina@

 

 

No more articles