לכולנו יש חלק בגוף שאנחנו פחות אוהבות ורוצות לרזות ספציפית באיזור הזה. יש כאלה שהיו רוצות בטן שטוחה יותר, אחרות שהיו מעדיפות ידיים שריריות ואחרות שממש רוצות סוף סוף לרזות ברגליים ובעיקר בירכיים. אל תדאגי, זה אפשרי עם קצת מאמץ.. אבל מאיפה להתחיל?

 

הכל מתחיל מתזונה נכונה:

שוב נציין את זה שכדי לרזות ובעיקר בירכיים- צריך לאכול נכון ולפי תפריט מאוזן. אכן, אם את רוצה רגליים יותר רזות, את צריכה להעדיף חלבונים ולהפסיק עם סוכר. תוסיפי גם ירקות ירוקים לתפריט שלך שמלאים בסיבים ובנוזלים.

אל תשכחי לשתות מספיק מים אבל גם לא להגזים ולשתות יותר מדי, כי אז עלול להיווצר מצב של תת ספיגה מה שגורם לתחושה של רגליים מנופחות. אנו מציעות לך להוסיף לתפריט גם תה ירוק שיהפוך לבן ברית שלך. עצם היותו נוגד חמצון חזק, הוא יעזור לך לנקות את הגוף ולשרוף יותר קלוריות.

 

איזה ספורט כדאי לעשות כדי לרזות בירכיים?

כדי לרזות בירכיים צריך גם להוסיף לתזונה מסודרת אימוני כושר.

העדיפי ספורט שלא גורם לשרירים להתנפח. לכן, תשכחי מאופניים וריצה שיגרמו לתוצאה הפוכה ממה שאת מחפשת. נכון שהרגליים שלך יראו יותר שריריות אבל כתוצאה מכך גם יותר רחבות.

אנחנו ממליצות לך להעדיף יוגה או פילטיס שימתחו את השרירים שלך.

 

עוד טיפים כדי לרזות בירכיים:

הירכיים נוטות לאחסן שומן ולכן גם צלוליטיס. מומלץ לעסות אותן כדי לשפר את זרימת הדם ברגלייך. את גם יכולה להשתמש בפומפה נגד צלוליטיס יחד עם כמה טיפות שמן עיסוי.

 

ואל תשכחי שצריך מוטיבציה, מאמץ ומרץ כדי להגיע למטרות שלך!

 

תהני,

המגלות

 

 

 

No more articles