אין מה לעשות, כדי ליהנות מבטן שטוחה אנחנו חייבות לעשות כמה שינוים בשגרת היום יום שלנו. אם היינו יכולות גם לאכול כל היום ג׳אנק פוד וגם להיראות כמו דוגמנית של ויקרטוריה סיקרט, זה התגשמות חלומה של כל אחת.. לצערנו אנחנו סובלות מבטן נפוחה ועודף שומן באיזור ההוא.

אבל לפני שתתייאשי ותחשבי שלרזות מהבטן זה אתגר אמיתי, החלטנו לגלות לך 10 טיפים שיעזרו לך להינות שוב מבטן שטוחה תוך זמן קצר.

אז מוכנה לגלות את הטיפים שלנו ?

 

1. אכלי יותר סיבים, ובעיקר סיבים מסיסים: סיבים מסיסים סופגים כמות גדולה של מים ומאיטים את מעבר המזון למערכת העיכול ולכן גורמים לשובע מהר יותר. בנוסף, סיבים מפחיתים את מספר הקלוריות שהגוף יכול לספוג. אז, עם הוספת סיבים לתזונה שלך לגוף תהיה פחות נטיה לצבירת שומנים מסביב לאיברים שלך ולכן גם לצמצום היקפים!

 

2. עשי יותר פעילות אירובית: אימון אירובי יאפשר לך לשרוף קלוריות ולחזק את שרירי הבטן ולכן גם לרזות מהמותניים והבטן. ואם אין לך ממש זמן לאימוני אירובי, עשי הליכה מהירה של 30 דקות כל יום לפחות ותמיד לזכור לכווץ את שרירי הבטן שלך באותו זמן.

 

3. הוסיפי לתפריט שלך מאכלים עשירים בחומצות שומן טובות: חשוב לשמור על תזונה בריאה ומגוונת. לכן, הוסיפי לתפריט שלך אבוקדו, שמן זית, שקדים ואגוזים שהם עשירים בחומצות שומן היעילות למערכת עיכול שלך.

 

4. הגבילי את צריכת הפחמימות שלך, ובעיקר פחמימות מזוקקות: כבר הוכח שלהגביל את צריכת הפחמימות עוזר בירידה במשקל ובהצרת היקפים במותניים. אכן, לאכול יותר מדי פחמימות ובעיקר פחמימות מזוקקות גורם לנפיחות בבטן ובהשמנה באיזור המותניים. לכן, עדיף לאכול פחמימות מלאות, הן בריאות יותר.

 

5. המנעי מקלוריות נוזליות: סודה, מיצים, משקאות אנרגיה בדרך כלל מפוצצים בסוכר ולכן מהוות קלוריות נוזליות מיותרות. הן פותחות לך את התאבון וגורמות לך לנשנש. אז הימנעי מייד מהמשקאות הלא בריאים הללו והעדיפי מים, מיצים סחוטים טבעים, תה או קפה.

 

6. הימנעי משתיית משקאות מוגזים ולהכניס אוויר לגוף שלך: גם אם מים מוגזים הם בריאים, הם גורמים לבטן שלך להתנפח יותר. לכן, אם את רוצה להיכנס לשמלה הצמודה שלך, עדיף להגביל את צריכת המים המוגזים ולעדיף לשתות מים רגילים. באותה מידה, לעיסת מסטיק גורמת לך להכניס אוויר לגוף ולבטן שלך להתנפח, אז נסי להפסיק אם את רוצה להנות מבטן שטוחה יותר.

 

7. השתחררי מהלחץ: כמה פעמים קרה לך שמרוב לחץ אכלת קופסאת עוגיות כדי לנסות להשתחרר? אכן, לחץ וחרדה גורמים לאנשים לאכול בכמות מוגזמת ולהרגיש יותר רעב. לכן, חשוב להשתחרר מהלחץ הזה ולעשות יוגה או כל סוג אימון אחר שעוזר  להירגע, נסי אולי מדיטציה.

 

8. אכלי יותר חלבונים: חלבון הוא מזון חשוב ביותר לתנוזה שלך, אם את רוצה לרזות. החלבון גורם לגוף שלך לשרוף יותר קלוריות ממה ששומנים ופחמימות דורשים, על מנת לעכל אותם. בנוסף, חלבונים יגרמו לך להיות שבעה מהר יותר ויעזרו לגוף שלך לשמור על מסת שרירים בזמן הירידה במשקל.

 

9. נסי צום לסירוגין: הצום לסירוגין הוא שיטת אכילה שבה את עוברת בין אכילה לצום בפרקי זמן מסויימים. מדובר בדרך כלל בצום של 16 שעות שבהם את אוכלת בתוך חלון זמן של 8 שעות, בין ארוחת צהריים וארוחת ערב למשל, וצמה למהלך 16 שעות. אפשר גם לצום פעמיים בשבוע משך של 24 שעות, שבהן את רק שותה מים, קפה, תה או נוזלים אחרים כמעט ללא קלוריות.

 

10. אל תשתי יותר מדי אלכוהול: זה לא סוד לאף אחד שאלכוהול הוא מאוד משמין. אכן, רוב סוגי האלוכוהול מכילים 7 קלוריות לגרם.. לכן, הגיוני שתעלי במשקל אם את שותה כל יום בירה או יין ובעיקר יגרום לך להשמין באיזור הבטן

 

תהני,

המגלות

 

מקור: Pamela_Rf@

 

No more articles