ישבן שרירי וחטוב זה החלום של כולנו, עוד יותר שאנחנו יודעות שעונת בגד הים כבר התחילה.. בין אימונים לשינוי בתזונה שלנו,  אנחנו מוכנות להתאמץ (מאד) בכדי להגיע למטרה שלנו: ישבן מהמם שאפילו ביונסה תקנא בו! אבל מה באמת כדאי לעשות כדי שנוכל ללכת בגאווה עם הישבן החטוב שלנו ?

 

1. איזה שינוי תזונתי צריך לעשות?

לא נפסיק להגיד כמה חשוב לשמור על איזון בריא ומגוון.  הירידה והעליה במשקל גורמות לאחסון של שומן כן כן, דווקא בישבן .. תודה לך אמא טבע !

אז כדי לרזות מהישבן, מומלץ מאוד לצמצם את צריכת הפחמימות והסוכרים: סוכריות, מאפים, משקאות קלים ועוגיות שמלאות בקלוריות. מאכלים עם מדד גליקמי גבוה מאד, גורמים לעליה מהירה בכמות הסוכר בדם ולעליה בתאבון. לכן, זה לא סוד, שאם אתן רוצות לרזות מאיזור הישבן, כמו מכל איזור אחר, כדאי להפסיק עם נשנושים לא בריאים.

העדיפי יותר חלבונים שמאפשרים בניית שרירים וכן, תוסיפי דגים, ביצים, פירות ים, בשרים וקטניות שמועשרים בחלבונים.

באותה המידה, אכלי מאכלים כמו אננס, תרד, מלפפון, ובכלל ירקות ירוקים והשתדלי להוסיף כורכום שידוע כעוזר במניעת צלוליט.

 

2. איזה תרגילים לעשות כדי לחטב את הישבן?

יש מגוון רחב של אימוני כושר שיכולים לעזור לך לרזות מאיזור הישבן כמו שחייה, אופניים, ריקוד או ריצה אבל, יש כמה תרגילים ממוקדים שיבנו לך ישבן שרירי וחטוב.

לאנגים, סקווט, עליות מדרגה גבוהה, דדליפט ופשיטות ירך למיניהן מעולים ביותר לחיזוק השריר ההוא 🙂 .

תרגיל נוסף, בעמידת 6, הרמת רגל מעלה ובשילוב של הרמת יד נגדית תזכי לעבוד גם על הישבן, גם על הבטן וגם על שיווי משקל.

נסי גם את התרגיל הבא: בשכיבה על הצד,  הרימי רגל מעלה ובצעי ניעות (ניתן להשתמש גם במשקולת לרגל) בצעי עד שתרגישי שהשריר עובד ויש תחושת שריפה קלה.. זה הזמן להחליף צד!

 

3. קרמים לחיטוב הישבן:

בשילוב עם תזונה בריאה ופעילות גופנית, את גם יכולה להשתמש בקרמים שיעזרו לך להימנע מצלוליט באיזור הישבן. אין דבר שעובד יותר טוב מהטכניקה של מריחת הקרם בתנועת ליטוף וגלגול על הישבן.

אז תזכרי שכדי לרזות מאיזור הישבן הסוד הוא איזון בריא בגיוון ושילוב של פעילות גופנית וקרמים לטיפול בעור ובצלוליט.

 

תהני,

המגלות

 

מקור: VictoriaSport@

No more articles