אתמול בערב שתית קצת יותר מדי צ׳ייסרים וקוקטיילים והבוקר את מרגישה על הפנים.
הפה שלך יבש, יש לך עיגולים שחורים מתחת לעיניים ואת מרגישה בחילות נוראיות. את כבר מבינה שהולך להיות לך הנגאובר מהגיהנום בעבודה.. סיוט! אז הכיני בקבוק מים מינרלים ועקבי אחר העצות שהמגלות הכינו לך כדי לעבור את היום הזה בהצלחה.

 

1. אכלי ארוחת בוקר: השעון המעורר רק צלצל ואת כבר יודעת שהיום הזה הולך להיות ארוך וקשה. דבר ראשון שאת צריכה לעשות זה לשתות הרבה מים. בתור התחלה הכיני לך תה ירוק!

אם יש לך בחילות, הכריחי את עצמך לאכול משהו כמו קרקר, עוגיה או פרי, לא משנה מה- העיקר שהבטן שלך לא תישאר ריקה. את צריכה אנרגיה כדי לעבור את היום וגם האוכל יעזור לך להימנע מהבחילות.

 

2. אל תסתירי את הנזקים מהערב: את יודעת שאפילו אחרי שהתקלחת וצחצחת שיניים פעמיים, עדיין יש לך טעם של אלכוהול וריח של סיגריה.. את מנסה להסתיר את הריח עם מלא בושם וקרם עם ריח טוב- טעות!! השילוב בין כל הניחוחות האלו יגרמו לך ליותר בחילות. הגבילי את עצמך לכמה התזות של בושם ולא יותר!

בנוגע לאיפור- תני לעור שלך לנשום. לא משנה כמה תתאמצי להסתיר את הנזקים של הערב, את כנראה לא תצליחי. אז ככל שתקבלי את זה יותר מוקדם- כך את תעברי את היום הזה בצורה טובה יותר.

 

3. לבשי בגדים נוחים: את לא חייבת תלבושת מתוחכמת כדי שאנשים לא ישימו לב שאת לא במצב הכי טוב. הגוף שלך יגרום לך להתחרט על כמות האלכוהול ששתית אתמול לאורך כל היום. לכן כדאי לך ללבוש ג׳ינס לא צמוד מדי במותן, סניקרס וחולצה פשוטה ונוחה.

 

4. נצלי את זמן הנסיעה שלך לעבודה לשינה: אם את נוסעת לעבודה ברכבת או באוטובוס, נצלי את הזמן הזה כדי לנמנם מעט ולנסות למזער את הנזקים בעבודה היום. אכן, זה בהחלט יהיה היום בו תעבדי פחות טוב! חשוב מאוד לא לאחר!

 

5. ארגני לך ערכת הנגאובר: כדורים נגד כאבי ראש, מים מוגזים, כדורים נגד בחילות, בננה, קולה.. כל מה שאת צריכה כדי להצליח לעמוד ביום הזה בכבוד.

 

6. אל תהססי למצוא מקלט בשירותים: אם למרות כל המאמצים שלך את עדיין לא מרגישה טוב, לכי לשירותים ושטפי את הפנים עם קצת מים קרים והכי חשוב – נשמי עמוק.

בא לך להקיא? אל תתאפקי! זה יעזור לך להרגיש יותר טוב אנחנו מבטיחות לך! אל תחשבי על מה אחרים יגידו, לכולם היה פעם האנגאובר!

 

7. תחזי מראש את ההערות של הקולגות שלך שיצחקו עליך: תתכונני, את לא תוכלי להתחמק מהערות מלגלגות של הקולגות שלך, ובעיקר מה״בת זוג״ שלך בעבודה שמכירה אותך בעל-פה.  מהיום הראשון שלך בעבודה אתן לא נפרדות ולכן היא עקבה אחרי כל הסיפורים שסיפרת על מסיבות רבות. האמת היא, שגם לה כבר יצא להגיע לעבודה בהאנגאובר , ולא הפסקת לצחוק עליה! אז אל תתעצבני אם עושים קצת סטנד אפ על המצב הפיזי והנפשי שלך, כי מגיע לך בסוף ואת יודעת את זה.. ובסוף היום יהיה לך אפילו כוח להומור עצמי!

 

8. אכלי ארוחת צהריים בריאה: כל הכבוד, שרדת את הבוקר! הגיע הזמן לארוחת צהריים. אבל אל תמהרי ללכת על צ׳יפס ועוגת שוקולד גם אם את ממש מרגישה שזה נחוץ לך. העדיפי אוכל בריא כמו ירקות, אורז, בשר ופירות. יחד עם ליטר מים ואת מוכנה לעבור גם את הצהריים בהצלחה! המנעי מקפה שלא יעזור לך להרגיש יותר טוב אלא להיפך!

 

9. תני לאחרים להרגיש שאת אפקטיבית בעבודה למרות המצב קשה שלך: את תצטרכי לעבוד, אין ברירה. התחילי בלענות למיילים כדי להראות לכולם שאת כן נוכחת ונסי להתרכז במשימה אחת מוצלחת.

 

10. אל תבואי לעבודה: אם את ממש לא מרגישה טוב זה הפתרון הטוב ביותר בשבילך. אין צורך לבוא כדי להקיא כל היום בעבודה או לישון על המחשב שלך. תגידי לבוסית שלך שאת סובלת מהרעלת מזון, גם אם אין ממש סיכוי שהיא תאמין לך, אבל אולי היא תרחם עלייך כי בטוח גם לה קרה פעם מצב דומה!

 

ופעם הבאה נסי להגביל את עצמך בכמות האלכוהול שאת שותה… (בואי לא נשכח שאלכוהול משמין 🙂 זה טיפ שתמיד עוזר לנו)

 

תהני,

המגלות

 

מקור: AnaJohnson@

 

No more articles