את כבר רגילה להתאמן, אבל את מרגישה שאת עומדת במקום כבר כמה זמן. בא לך תוכנית חדשה, שתאתגר אותך ותבטיח לך תוצאות מושלמות.

אז הסוד של אימון הפלא הוא המספר 3! אכן, שאז ואבר, מאמן הכושר של כוכבי הוליווד, בנה תוכנית שנקראת 3-3-3 שתגרום לך לעבוד על כל השרירים בשלושים דקות.

 

מה זה בדיוק תוכנית 3-3-3?

תוכנית אימון 3-3-3 היא תוכנית שצריך לעשות שלוש פעמים, שלושה סטים של שלושה תרגילים בשלושים דקות. נשמע קל, אבל תאמיני לנו שזה יאתגר אותך כמו שצריך! המטרה של התוכנית הזו היא לעבוד על כל קבוצות השרירים בטווח זמן קצר. לכן, היא מתאימה יותר למי שבכושר ורגילה להתאמן.

אבל אם את מתחילה, את יכולה להתאים את התוכנית לרמה שלך ולעשות את הסטים רק פעם אחת או פעמיים. עד שתצליחי להשלים שלושה סטים של שלושה תרגילים שלוש פעמים תתאמני בתוכנית 3-3-1 או 3-3-2.

 

מה היתרונות של תוכנית 3-3-3?

תוכנית 3-3-3 גורמת לך לעבוד על שרירי הבטן, הישבן, הרגליים, החזה והידיים באותו אימון. ויותר מרק לחזק אותך, תכנית ה-3-3-3 תגרום לך לעבוד על הבלאנס ולשפר את הפונקציה הקרדיווסקולארית שלך. לכן, במקביל לאיזון בריא ומגוון, האימון של שאז ואבר יאפשר לך לצמצם מאסה שומנית ולפתח מאסת שריר.

 

לפני כל אימון מומלץ לך מאוד להתחמם כדי להכין את השרירים שלך, ובאותה מידה חשוב להיזהר ולעשות את התנועות כמו שצריך כדי להימנע מפציעה או טראומה שרירית-שלדית.

 

מוכנה לנסות את תוכנית האימון של כוכבי הוליווד?

 

תהני,

המגלות

 

 

No more articles