בין אם זה כדי להימנע מקילוגרמים עודפים שמבאסים אותך, להתחזק ולהשיג גוף חטוב ושרירי או רק כדי להשתחרר מהלחץ היומיומי, התרגלת ללכת לחדר כושר מספר פעמים בשבוע.

אבל, יש לך עדיין שאלה חשובה: האם האימון שאת עושה מתאים למטרות שלך? האם את משתמשת במכשירים הרלוונטיים? כי גם אם את מלאת מוטיבציה, את אוהבת להתאמן עם אותם מכשירים, אלו שאת מכירה אפילו מבלי לדעת מה היתרונות שלהם…

אז הגיע הזמן להבין ולדעת באיזה מכשיר כדאי לך להשתמש בהתאם למטרות שלך.

 

מכשיר אליפטי: בדרך כלל אנחנו מעדיפות אותו על פני הליכון כי הוא דורש מאיתנו פחות מאמץ. יותר נוח מהליכון, המכשיר האליפטי פחות מזיק לגב ולברכיים. הוא מאפשר לנו לעבוד על השוקיים, על השרירים האחוריים בירכיים, על הישבן ואפילו על הבטן! אבל כדי להשיג תוצאות חשוב לעמוד ישר ולא להישען קדימה לכיוון המכשיר.

הסטפר: דומה בפעילותו למדרגות, הוא יעיל מאוד בהנחה שאת משאירה את העקבים שלך על המדרגות מבלי להרים אותם. אם את עושה צעדים קטנים ומהירים, הוא מעולה לעבודה על הישבן . אם את עושה צעדים גדולים יותר הוא גם מאפשר לך לעבוד על החלק העליון של השוקיים ועל גב הירך .

 

מכשיר החתירה: הוא פשוט מכשיר נפלא! אכן, מכשיר החתירה יאפשר לך לעבוד על כל חלקי הגוף בהנחה שאת שומרת על הפוזיציה הנכונה.
את צריכה לכווץ את הישבן, לשמור את הכתפיים משוכות לאחור, גו זקוף ולסנכרן את תנועת החתירה בין הידיים לרגליים.
כך תוכלי לעבוד גם על הרגליים, הבטן, הידיים והגב בו זמנית! אז הגיע הזמן להתחיל להשתמש במכשיר הזה!

 

האופניים: מתאימים בעיקר למי שרק התחילה להתאמן כי הם לא מזיקים לברכיים שלך. אבל, חשוב לשמור על גב ישר וארוך. האופניים מתאימים למי שרוצה לעבוד בעיקר על הירכיים, שוקיים ובטן (וקצת ישבן).

 

ההליכון: הוא המכשיר הפופולרי בכל חדר כושר. אכן, הוא מאפשר לך לעבוד על מספר איזורים: רגליים, ירכיים, ישבן ושוקיים. חשוב לדעת שהוא לא מתאים למי שיש לו בעיות מפרקים!

 

תהני,

המגלות

 

מקור: Lu_Coaching@

 

No more articles