H&M חשפה השבוע כמה תמונות מקולקציית בגדי הים החדשה שלה תחת הנושא «body positive». גישה שהגולשים והגולשות מאוד אהבו. רבים מכן אפילו שיתפו תמונות של המותג ברשתות החברתיות.

בעידן של דימוי גוף חיובי, תעשיית האופנה לאט לאט מתפתחת, וכמו שנראה בקמפיין האחרון, כנראה שהמותג האהוב עלינו H&M גם החליט ללכת בדרך הזו, הפעם עם דוגמניות לא רזות מאוד.

קמפיין דימוי הגוף החיובי שקיבל אהבה מהקהל
הקמפיין פורסם באינסטגרם ובו תמונה המדגישה את הדוגמנית ההולנדית ג'יל קורטלב, שהתגייסה לתנועת «body positive» כבר לפני שנים רבות. לא שמנה ולא רזה, ג'יל קורטלב מתרחקת מהמורפולוגיות שתעשיית האופנה רגילה להציג.

התמונה הזו קיבלה יותר מ-850,000 לייקים! בתגובות, נשים צעירות רבות הודו למותג שבחר סוף סוף בדוגמנית שדומה להן.

בגדי ים במידות 32 ועד 50
המותג השוודי H&M לא עצר כאן והגדיל להציע באתר האינטרנט שלהם ליין בגדי ים, החל ממידה 32 ועד מידה 50. עובדה נדירה מספיק כדי להיות מודגשת. אכן, לצערנו הרבה מותגים בחרו לעצור במידה 42, מה שמרחיק נשים מלאות מתעשיית האופנה.

באינסטגרם נשים רבות מראות שהרעיון שסטייל שמור לנשים רזות בלבד הוא ממש לא מדויק ואף שגוי! זה המקרה של גאהל פרודנצ׳יו– אישה עם שמחת חיים שהשיקה ברשתות החברתיות את ההאשטאג #FrenchCurves – תנועה המעודדת נשים עם גיזרה חטובה לשתף את הלוקים שלהן באינסטגרם. מה שיתקן אחת ולתמיד, רושם מוטעה.

ללא ספק H&M הפכה למודל לחיקוי. אנו מקוות ומאמינות שזו רק ההתחלה!

 

תהני,

המגלות

 

 

No more articles