עצלניות, שימו לב!

הליכה היא פעילות גופנית שמחזיקה אותך בכושר בלי להתיש את עצמך, וזאת תוך שריפה של הרבה קלוריות! ואלה חדשות טובות כי את הולכת כל יום ברגל.
אבל כדי שההליכה תהיה יעילה באמת, את חייבת להגביר עוצמה ולא להסתפק ב-10 דקות הליכה.
בכל צעד שאת לוקחת במהלך את תראי שינוי ותאבדי הרבה קלוריות.

הנה 3 נקודות המראות שהליכה ללא ספק תגרום לך לרדת במשקל.

1. סוגים שונים של הליכה

– הליכה איטית: במהירות מתחת ל- 4.8 ק"מ בשעה, הליכה זו היא מושלמת עבור כולם! זה מתאים לצעירים, קשישים, אנשים הסובלים מעודף משקל, כמו גם כאלה עם כאבי פרקים. אז אם את רוצה לעשות הליכה בריאותית קטנה בלי להתאמץ יותר מדי, לכי על הליכה איטית.

הליכה רגילה: מהירותה היא בין 4.8 ק"מ בשעה ובין 6 קמ"ש. בלי לשים לב, זו ההליכה שאת עושה לעתים קרובות ביותר כאשר את הולכת לעבודה. זוהי גם מהירות אידיאלית עבור מי שרוצה להתחיל ללכת ברגל באופן קבוע.

הליכה מהירה: עכשיו נצטרך להגביר את העוצמות! עם מהירות של בין 6 ק"מ בשעה ובין 10 קמ"ש, תוכלי להפעיל את השרירים שלך ביתר שאת, להאיץ את קצב הלב וכך לשרוף יותר קלוריות.

2. ללכת לעתים קרובות ככל האפשר כדי לאבד קלוריות

הנה אנחנו! אם חשבת שהליכה לא גורמת לך לאבד קלוריות, את טועה.
בהליכה של לפחות 30 דקות ביום, או 3,000 צעדים, תאבדי יותר מ-100 קלוריות בהתאם לעוצמה שנבחרה.
ואם יש לך זמן ללכת במשך שעה בעוצמה של 6 ק"מ בשעה, תוכלי להפסיד עד 400 קלוריות. לא רע, נכון? מעל הכל, אל תלכי רק על משטחים שטוחים, העדיפי דרך תלולה ואפילו עלי גם מדרגות!
אז, אם אין לך נשמה של ספורטאי גדול, הליכה היא פשרה מצוינת לירידה במשקל, ובמיוחד כדי לשמור על הפיגורה שלך.

שימי לב! זה לא מספיק ללכת במשך הרבה זמן פעם אחת בשבוע. חשוב להניע את עצמך 2-3 פעמים בשבוע למשך מינימום של 30 דקות בכל פעם, או 15 דקות של הליכה פעילה מדי יום כדי לשמור על הכושר שלך. וככל שתגדילי את האינטנסיביות, כך זה יקדם את אובדן הקלוריות!

3. יתרונות נוספים של ההליכה לבריאות שלך

אין שום דבר טוב יותר מאשר לעשות הליכה קטנה כדי לנקות את הראש!
מעבר לכך שאת מאבדת קלוריות, זה גם פועל באופן חיובי על חרדה, דיכאון ומתח.
אבל זה לא הכל, ההליכה גם משפרת את יכולת הנשימה, תוך פיתוח הסיבולת הפיזית שלך.
הליכה מגדילה גמישות, מורידה את לחץ הדם, מורידה את רמות הכולסטרול ומחזקת את המערכת החיסונית.

אז עבור פעילות ספורטיבית שלא דורשת מאמצים על אנושיים, הליכה היא המפתח לבריאות טובה!

 

תהני,

המגלות

 

 

 

 

No more articles