מיקי ריוסוקה הוא שחקן יפני שנמצא בבסיס המדיטציה של הטכניקה הזו, שעזרה לו לאבד 13 ק"ג ו-12 ס"מ מהיקף המותניים בתוך כמה שבועות בלבד.

את בטח מתרגשת מול המסך על קריאת חדשות כאלה!

זה בעצם עבור כאב גב… הגיבור שלנו הלך להתייעץ עם הרופא שלו, שייעץ לו לחזור על אותו תרגיל יום אחר יום, שייקח רק 2 דקות.

השחקן קורא לשיטה הזאת דיאטה של נשימה ארוכה. כדי להתחיל, שום דבר לא קל יותר: היי בפוזיציה מסוימת, שאפי במשך 3 שניות ונשפי במשך 7 שניות ארוכות.

ולפני שתדאגי לגבי ההשפעה של תרגיל כזה על הגוף שלך, תדעי שרוב הרופאים, גם האירופאים, תומכים בסוג כזה של תרגילים כדי לרדת במשקל. זה מוסבר מדעית: השומן מורכב מחמצן, פחמן ומימן. כאשר החמצן שאנו נושמות מגיע לתאים השומנים, תאים אלה מתפרקים למים ולפחם.

לכן, ככל שהגוף שלך צורך יותר חמצן, כך את שורפת שומן. כיף, נכון?

לא יודעות מה איתך, אבל אנחנו מתחילות מיד!

 

1 – איך לתרגל?
עמדי, מקמי רגל אחת מלפנים והשניה מאחור.
לאחר מכן תטי את פלג הגוף העליון אחורנית, התחילי לשאוף בעדינות במשך 3 שניות, ותרימי את הידיים מעל הראש באותו זמן. ואז התיישרי, פרסי ידיים לצדדים ותנשפי חזק במשך 7 שניות.

2 – כמה זמן?
חזרי על הטכניקה הזו במשך 2 עד 10 דקות בכל ימי השבוע. בנוסף זה יכול לעזור לך לחזק את השרירים בגוף ולשפר את קצב חילוף החומרים שלך.

 

תהני,

המגלות

 

 

No more articles