ה- Cross Training הפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות, ה-אימון הטרנדי ביותר של חדרי הכושר! נמאס לך מהפעילות השגרתית, את רוצה לחזור לכושר ולהפוך ל- וונדר וומן? זוהי הפעילות שאת צריכה. ידוע גם בשם אימון פונקציונלי, ומחליף את אימון המשקולות מסורתי שבו אנו עובדים ומבודדים שריר מסוים.

ביי ביי לתרגילים המשעממים על מכונות עליהן את מרגישה כמו רובוט, ה-Cross Training בא לשנות את שגרת הכושר שלך. האינטנסיביות גבוהה יותר ואין זמן להתאושש, את פשוט נותנת את הכל! הידיעה שכל קבוצות השרירים מופעלות עם תרגילים שונים ומגוונים היא סיבה מספיק טובה להניע אותך.

עדיין לא משוכנעת? קבלי 5 טיעונים למה להתחיל את ה-Cross Training!

1. תרגילים כיפיים ומגוונים
בואי נהיה כנות, גם אם כולנו חולמות להיראות כמו Emily Ratajkowski,  יש אופציה יותר כיפית מאשר להסתובב בחדר כושר ולעבוד על הידיים ביום שני, על הישבן ביום רביעי, ועל הבטן ביום שישי… אפילו עם מוטיבציה גבוהה ביותר, תרגילי פיתוח גוף קלאסי הופכים למשעממים וחסרי מעוף. כאן ה- Cross Training נכנס לדיון! איזון מושלם בין כוח וסבולת, אימון זה הוא אימון שלם המשלב את כל מרכיבי הכושר עם תרגילים חדשים כל פעם. הכל כדי לגרום לך לרצות להגיע לאימון הבא ולהצטיין בו!

2. פיתוח היכולת הפיזית שלך
תארי לעצמך שענף ספורט אחד יכול לגייס את כל היכולות הפיזיות שלך? החלום שלך הופך למציאות עם ה- Cross Training. אין צורך לעבוד על כל אזור באופן עצמאי, הכל מגיע יחד באימון אחד! סיבולת לב ריאה וסיבולת שריר, כוח, גמישות, מהירות, זריזות, קואורדינציה, שיווי משקל ועוד רבים אחרים. עשרות מפגשים שונים יחד, נחמד לא?

3. לא חייב הרבה ציוד
בעוד חדרי כושר משכו הרבה התלהבות בשנים עברו ועבור חלק מהאנשים חדר כושר זה בזבוז זמן! כאשר את רוצה להתאמן בבית, זה דורש השקעה מינימלית. אין צורך לבזבז עשרות אלפים על מכונות, משקלות או ציוד כבד, אם את רוצה לעבוד על כל הגוף שלך, ה-Cross Training דורש מעט ציוד (והרבה פחות יקר) לאימון מלא! פשוט, מוט מתח, רצועת התנגדות, קטלבל וכדור כוח יעשו את העבודה!

4. התקדמות מהירה מאוד
תירוצים כמו «זה קשה מדי בשבילי» או «אני לא מספיק מאומנת» לא מתקבלים יותר! בין אם את ספורטאית מתחילה או ספורטאית מנוסה, ה-Cross Training משתמש בכל היכולות, כך שכולם יוכלו לשפר את החולשות שלהם. אצן אולי לא ישפר את ה- Cardio שלו אבל יפתח כישורים אחרים, כמו זריזות וכוח מתפרץ.

5. משך אימונים
קשה להניע את עצמך לאימון ספורט קשוח כאשר יש לך כבר חיי יום יום עסוקים ומלאים בין העבודה, הבית והילדים. איזה סיוט למצוא זמן לעצמך! אבל האפקטיביות של האימון לא בהכרח תלוי במשך שלו, אלא אם את נותנת את כל כולך במאמץ עז באימון! רק 3 אימונים של 30 דקות כל אחד בשבוע כדי לראות את ההשפעה של האימון, גם ברמת הקרדיו ועד לחוזק השריר ועלייה במסה. אז, יש לך 30 דקות פנויות ביום שלך? השתמשי בהן טוב!

 

תהני,

המגלות

 

 

No more articles