זו לא סוד שחומרים מזינים חיוניים לגוף כדי לפעול בצורה נכונה. אבל כשמחפשים לרדת במשקל לא תמיד יודעים באיזה חומרים מזינים צריך להתמקד. אכן, אם נבחר טוב הם יכולים לעזור להימנע מהקילוגרמים הנוספים.

אז בין חלבונים, ויטמינים, מינרלים, ושומנים, מה כדאי להוסיף לצלחת שלנו כדי להיות מאוזנות ולרזות?

 

חלבונים: הם חיוניים לגוף שלנו ומסייעים לרדת במשקל מהר בכך שהם ממיסים את השומן בגוף בלי להרוס את השרירים. תמצאי אותם בבשר, דגים, ביצים וקטניות.

 

חומצות שומן: בניגוד למה שרוב האנשים חושבים, לא מומלץ להתעלם לגמרי משומנים כשמחפשים לרדת במשקל, אלא לבחור בחומצות שומן בלתי-רוויות כמו אגוזים ודגים שומניים. הכל תלוי בסוף בכמות שאת אוכלת. לכן, אם את מגבילה ל-20% מהצריכה היומית, זה יעזור לך אפילו לרדת במשקל בצורה בריאה.

 

מינראלים: הם חיוניים לבריאות שלנו ומסייעים לירידה במשקל ובעיקר מגניזיום. אכן, חיוני לפעילות הגוף, הוא מסייע לספיגת חומרים מזינים ונותן אנרגיה להתאמן בצורה נכונה. הוא מאפשר לנו להימנע מלחץ שיכול לגרום לנו לאכול יותר. קשיו, ג׳ינג׳ר, פקאן, ושקדים עשירים במגניזיום אז אל תוותרי עליהם.

 

סידן: ידוע שסידן מועיל לבריאות העצמות שלנו, אבל לא רק. סידן חיוני לתחושת מלאות. הוא נמצא בעיקר במוצרי חלב אבל גם בפירות ים כמו שריפס.

 

ויטמינים B וC: ויטמין C שנמצא בפירות הדר, דובדבנים, פלפל אדום וגויאבה מסייע להורדה במשקל ומסייע בייצור הורמון נוראדרלין, שצד שומנים מהתאים שלנו. ויטמין B עוזר להילחם ברעב סוער וחשקים לנשנש, בעליה במשקל והגברת תחושת שביעות הרצון שלנו.

 

תהני,

המגלות

 

No more articles