סנטר כפול הוא עודף של שומן שנמצא כמו שמעיד השם שלו, מתחת לסנטר. עודף קטן אבל כזה שיכול לתת צורה שונה לפנים ומראה שמן אפילו לנשים רזות. בקיצור, אנחנו שונאות אותו! אבל, החדשות הטובות הן שאפשר להימנע ממנו ולהילחם בו.
מתרגילים ועד לתרופות סבתא, יש כמה טיפים שכדאי להכיר כדי להשיג חזרה פנים רזות ויפות.

 

אבל מאיפה בא סנטר כפול?

סנטר כפול הוא לא רק סימן של עליה במשקל. האמת היא שיש מספר מקורות לסנטר כפול: גיל, הריון, תזונה לא בריאה, חוסר שעות שינה, ירידה מהירה במשקל או תורשה משפחתית.

אכן, הגיל יכול להיות סיבה לסנטר כפול. אחרי גיל 45, העור שלנו פחות גמיש ולכן יכול להפוך לעודף מתחת לסנטר.

תורשה משפחתית היא אחד הגורמים המאפייניים את צורת הפנים שלך. לכן אם להורים שלך יש סנטר כפול, יש לך סיכוי גבוה יותר לקבל גם סנטר כפול.

בנוסף, בגלל שחלוקת השומנים בגוף נעשית בעיקר בלילה בזמן השינה, חוסר שעות שינה יכול לגרום לחלוקת שומנים לקויה.

לבסוף, ירידה דראסטית ומהירה במשקל גורמת לעתים קרובות לעודף עור באיזור הבטן אבל גם באיזור הפנים ובעיקר בסנטר.

 

תרגילים כדי להילחם בסנטר הכפול?

כדי להימנע מסנטר כפול, קיימים כמה תרגילים שעובדים על הרמת הראש ושרירי הסנטר.

לכן, כדי לעבוד על השרירים המרימים את הראש, הניחי ספר על הראש והחזיקי כך שהוא לא יפול למשך 10 דקות בכל יום .

על אותו רעיון, הניחי את פרקי הידיים שלך על שולחן, החזיקי ראש וגב ישר ומתחי לפנים את הסנטר שלך. בצעי 10 חזרות מהתרגיל הזה כל יום.

 

עיסוים פנים עצמי כדי להימנע מסנטר כפול:

עיסוי לפנים היא דרך טובה כדי להימנע מסנטר כפול. אכן, העיסוי יגרום לזרימת דם בפנים, יעזור לחטב את שרירי הפנים וגם יעבוד על גמישות עור הפנים שלך.

לכן, אחרי ששטפת את הידיים, מרחי קרם לחות, ג׳ל או שמן, ובצעי תנועות עגולות על כל הפנים ובעיקר באיזור הלחיים והסנטר שלך.

מסיכה למתיחת עור הפנים כדי להימנע מסנטר כפול:

בגלל שסנטר כפול הוא עודף של שומן או עור שנמצא מתחת לסנטר, חשוב לעבוד על גמישת עור הפנים שלך . לכן, ערבבי 3 כפיות חימר עם מים פושרים ומרחי את מסיכת החימר הביתית על הסנטר והצוואר שלך פעם או פעמיים בשבוע.

 

הגיע הזמן להימנע סנטר כפול !

 

תהני,

המגלות

 

מקור: LenaGercke@

 

 

No more articles