כבר קראת מלא כתבות על מה לאכול, איך לבשל, ​​איך למקסם את העיכול שלך … הכל על מנת לרדת במשקל. אבל מה שהזנחת הוא ה-«מתי». כן, התזמון משחק תפקיד חשוב מאוד בתזונה שלך וגם בירידה במשקל. כמה פעמים דילגת על ארוחת הבוקר שלך ונשנשת חטיפים בשעה 11, כמה פעמים צמת במקום לאכול ארוחת ערב אחרי האימון? או כמה פעמים מתת מרעב אבל חיכית עד ארוחת הערב לפני שהתנפלת על השולחן ולהגזים בכמות !? בקיצור, אנחנו בטוחות שהרבה מכן כבר עשו את אותן השטויות והטעויות האלו… המגלות כאן כדי לעזור לך!

לבחור לאכול בשעות קבועות או להקשיב להרגשת הרעב שלך, זה לא תמיד קל. הדבר החשוב הוא תמיד להקשיב לגוף שלך ולשובע שלו. באופן כללי, תחושת השובע מגיעה כ 20 דקות לאחר סיום הארוחה. אז, קחי את הזמן לאכול ועזבי את המזלג כאשר הבטן שלך מלאה. עדיין לא יודעת מי נגד מי? אל תדאגי, הנה כמה אינדיקציות שינחו אותך!

1- אל תרעיבי את עצמך !
זוהי טעות מספר 1: אל תחכי להיות מורעבת לגמרי כדי לבלוע משהו! אחרת יהיו לך עיניים יותר גדולות מהבטן והצ'יפס שבארון יסבול מזה… בדוק! כי ה-דבר שבאמת לא מצחיק הוא כשרמת הסוכר בדם שלנו נמוכה מאוד, אנחנו לעתים קרובות, נוטות לזרוק לתוך עצמנו על כל מה שבסביבה וזו ממש, אבל ממש לא משרת את המטרה!

2- הייתרונות של אכילה בשעות קבועות
האם עדיף לאכול שלוש ארוחות גדולות? או לחלק למנות קטנות שש או שבע ביום? יש חילוקי דעות  על זה, אבל מה שבטוח הוא שתוכנית דיאטטית מוגדרת מראש תעזור לך להימנע מהצורך בנישנושים. לכן הגדירי מטרה והימנעי מנשנושים.

3- החסרונות לאכול בשעות קבועות
יכול לקרות שאת מאלצת את עצמך לאכול בזמן שאת לא באמת רעבה וזה אומר שתבלעי קלוריות כש … את לא באמת ״צריכה״ את זה. זה בדרך כלל סוג זה של הרגל שיכול לגרום לך לעלות במשקל. שלא לדבר על כך שאנשים רבים נמצאים במאבק על עמידה בלוח זמנים קפדני לאכילה, וכשהמיקוד הוא על שעות האכילה, נהיה פחות קשובים לגוף ולאותות שהוא שולח לנו.

4- הקשיבי לגוף שלך
האמת היא שכאשר את אוכלת, זה תמיד צריך להיות בגלל שאת רעבה. אז את צריכה להחליט איזה משני המודלים האלה מתאים לך יותר. אם תבחרי בארוחות בשעות קבועות, אל תכריחי את עצמך לאכול אם את לא רעבה. ואם הבטן שלך לא מפסיקה לגרגר ועדיין נשארו לך שעתיים לפני הארוחה הבאה, פשוט תקחי חטיף בריא. הדבר החשוב הוא להקשיב לבטן ולגוף שלך, לאכול מזונות בריאים, ולזכור, שכדי לרדת במשקל, חייב להיות גירעון קלורי בסוף היום.

 

אז את יודעת מה נשאר לך לעשות ! גם בריאה וגם פצצה… מה יותר טוב מזה !

 

תהני,

המגלות

 

 

No more articles