לפני כמה שנים, מותג בולט על הבגד היה נחשב כחסר טעם. הלוגואים היו בכל מקום וסבלנו מזה.

הזמן עבר והם מגניבים יותר מתמיד! אי אפשר לעמוד בפיתוי, על חולצות, ג'קטים, תיקים, סרטי שיער ומה לא? אז למה הכל השתנה ? פריט קטן אבל משמעותי: הלוגו הקבוע של המותג משקף את רוח החברה בצורה הכי ברורה ובעצם מעבירים את המסר של החברה. הפריטים הללו בדרך כלל הם הפריטים הכי נמכרים.
זו יכולה להיות הסיבה מדוע בתי אופנה הצמידו אותם לכל פריט. רוב החברות בשלב מסויים חשבו על שידרוג וריענון הלוגו שלהם וכמה שיחקו אותה בביצוע עבור  קולקציות מיוחדות, חברות כמו גוצ'יבאלסניאגה ורסצ'ה. 

היום נותר רק חוק אחד: « ! The bigger, the better »

מה דעתכן ?

 

תהנו,

המגלות

 

 

 

 

 

 

No more articles