את תמיד מתלבטת בין קרדיו וסיבולת ובין חיזוק השרירים שלך. הגיע הזמן לעבוד על שניהם באותו זמן ולהינות מזה! אכן, עם אימון איגרוף את תשלבי סיבולת, חיזוק שרירים וגמישות באימון אחד.

עבודה על כל הגוף מאפשרת חיזוק קואורדינציה, שיווי משקל וגמישות וזה מה שאיגרוף מבטיח: ממבנה רזה ושרירים חלשים למבנה דומה עם שרירים חזקים. כדי להתאים את סוג האיגרוף לכל מתאמן, יש כמה סוגי איגרוף ששונים במיקוד שלהם: איגרוף צרפתי נולד במאה ה-19 ומתמקד בידיים וברגליים, בניגוד לאיגרוף האנגלי שמתמקד באיזורי הראש והחזה. יש גם איגרוף תאילנדי שמאפשר אפילו מכות לברכיים ולמרפקים. אבל לא משנה איזה סוג אגרוף תבחרי, כולם מבוססים על חבטות עם כפפות איגרוף והגנה על אזורים שמחוץ לתחום החבטות. אז את רק צריכה לבחור איזה סוג אגרוף מתחשק לך יותר. בדרך כלל מתחילות מעדיפות איגרוף אנגלי כי הוא נחשב ליותר קל כהתחלה.

אז למה להתחיל אגרוף ?

איגרוף הוא הזדמנות מעולה להשתחרר מכל העצבים שלנו אחרי יום לחוץ ולשרוף באותו זמן קלוריות כדי לרזות ולבנות גוף שרירי וחטוב. זה יאפשר לך גם לעבוד על סיבולת לב ריאה כדי לשמור על בריאות טובה וליהנות מהחיים. אכן, יותר מאשר שזה ענף ספורט קרבי, איגרוף יעזור לך לעבוד על שיפור השליטה העצמית. אז גם אם את לחוצה או מופנמת, אגרוף ספורטיבי יאפשר לך לדחוף את הגבולות שלך יותר ויותר ולבנות את הגוף שאת רוצה ומהר!

איך מתקיים אימון אגרוף?

את תוכלי להתאמן בכל חדרי הכושר בהם יש שק איגרוף ומכונות כושר. יש גם מאמנים שמשתמשים רק בכפפות אגרוף כדי לאפשר לך להתאמן בכל מקום!

 

אז אל תחכי ותתחילי להתאמן באיגרוף!

 

תהני,

המגלות

 

מקור: VictoriaSport@

 

No more articles