יש לך רגליים נפוחות? ובכן, כדי לתקן את זה ולומר ביי ביי לרגליים שלך כפי שהן עכשיו, תצטרכי להתאמן קצת!

אין ספק, יום מתיש שעבר עליך לא עוזר לגופך להישאר במצב טוב, בגלל זה את צריכה לקחת אחריות ושפר את המצב בעצמך.
אז, כדי למצק ולדקק  את הרגליים תצטרכי להקדיש רק 3 דקות לפני השינה! נראה סביר, לא?
הניעי את עצמך במשך 3 דקות כל יום, ולא רק למשך שבוע, זה חייב להפוך לרוטינה קבועה!

אז קדימה, הנה 3 התרגילים שתעשי במשך  3 דקות בלבד כל יום לרגליים דקות לכל החיים!

1. מיצוק חזית הרגליים
שכבי על הגב, ידיים מונחות לצידי הגוף, הרימי מעט את הרגליים כאשר הבהונות מצביעות מעלה. לאחר מכן, כפפי את הרגליים  לכיוון הישבן אחת אחרי השניה. בצעי את התרגיל תוך שמירה על הברכיים יציבות והחזקת שרירי הבטן שלך. חזרי על תנועה זו כ 10 פעמים עבור כל רגל.

2.מיצוק צד אחורי של הרגליים
שכבי על הגב, ידיים לצידי הגוף ורגליים ב 90 מעלות לכיוון התקרה, ברכיים נעולות.  לאחר מכן, תוך שמירה על הרגליים באותה תנוחה יש לכופף את הברכיים אחת אחרי השניה עד שהעקב נוגע בישבן. חזרי על תנועה זו כ 10 פעמים עבור כל רגל.

בסוף התרגיל הזה יש למתוח את הרגליים על ידי הרמה לגובה ככל שניתן תוך ביצוע "פוינט" לתקרה.

3.מיצוק פנים הירך
שכבי על הגב, ידיים לצידי הגוף ונמתחות אל התקרה ב 90 מעלות, רגליים משוכלות וצמודות היטב האחת לשניה. יש לכופף את הברכיים כמו צפרדע (ברכיים נפתחות לצדדים) ולאחר מכן ליישר אותן שוב. בצעי סדרה של 10 תנועות עם רגל ימין למעלה ואז 10 עם רגל שמאל למעלה.

 

תהני,

המגלות

 

No more articles