השינה היא דבר קדוש! על הגב עם זרועות שלובות, על הבטן עם זרועות בצידי הראש (רשימה לא ממצה): כל אחד והסגנון שלו. ולמרות שאת חושבת שתנוחת השינה שלך היא הטובה ביותר בעולם כדי להירדם, מחקר זיהה את תנוחות השינה הטובות ביותר שכדאי לאמץ!
לכל מי שישנה על הבטן: אל תדאגי, שום דבר רציני לא הולך לקרות לך.

עם זאת, מעניין להבין את ההשלכות ואת ההשפעה של תנוחת השינה שלנו על הגוף שלנו…
ולמה לא לשנות אותה, ביודעין.

חברת Anna's Linens ערכה מחקר בשנת 2012 על שנתם של האמריקאים.
74% מהאמריקאים ישנים על הצד (תנוחה חשובה במיוחד כאשר את בהריון), 16% ישנים על הבטן,
ורק 10% ישנים על הגב- מה שנראית כמו תנוחת השינה הבריאה ביותר שיש לאמץ!

כמובן, לכל תנוחת שינה יש את היתרונות והחסרונות שלה!
למשל שינה על הגב מונעת הופעת קמטים ועור נפול של החזה (חדשות טובות), אך מעלה את האפשרות לנחירות… אז מה איתך? מהי תנוחת השינה האהובה עליך?

שינה: איזו תנוחה מתאימה לך ביותר?
לכל תנוחה יש את היתרונות והחסרונות שלה, הנה כמה טיפים לקחת בחשבון בלילה:

שינה על הגב:

– מונעת הופעת קמטים ועור נפול של החזה
– ממזערת ריפלוקס

– מעלה את האפשרות לנחירות

שינה על הצד

– מפחיתה נחירות
– משפרת את זרימת הדם (שינה על צד שמאל הינה תנוחה מועדפת בזמן הריון)

– עלולה לגרום לכאב בכתף ובאגן
– מאיצה הופעת קמטים ועור נפול של החזה

שינה על הבטן:

– מפחיתה נחירות

– עלולה לגרום לכאב בכתף ובאגן

 

תהני,

המגלות

 

 

No more articles