היכון… הכן, צא!

המרתון מגיע ואת לוקחת את המירוץ הזה ברצינות! כפי שאת בטח כבר יודעת, המירוץ הזה מצריך הכנה ואימונים. לצערנו, לא תמיד יש לנו את הזמן לרוץ, לא תמיד יש לנו כוח, מזג האוויר לא תמיד מתאים או שפשוט לא בא לך לעשות כל יום את אותו הדבר ואת רוצה לנסות דברים אחרים!

בכדי להכין את עצמך למרתון, יש לך כמה אפשרויות. המגלות מכינות אתכן למרתון מבלי להריץ אותכן יותר מדי וכל זאת בחמישה שלבים:

בהצלחה לכולם!

 

תהנו,

המגלות

1. אמצו הרגלים טובים של שתייה

הגוף צריך מים לתיפקוד יום יומי. כאשר את מתחילה להתאמן צריכת המים עולה. ברגע שתחליטי לרוץ, תצטרכי לשתות פי-שתיים מכמות המים הרגילה. נסי לשתות בערך 3 ליטר מים ביום במינונים קבועים.

 

2. עשי יוגה כדי להבין את נשימתך

אחד הדגשים בכל פעילות גופנית הוא השליטה בנשימה וחיזוק הסיבולת. עם יוגה למשל, תדעי להקשיב לגוף שלך ולהיות איתו בהרמוניה. יוגה יכול להיוות פיתרון קל ויעיל לשליטה בנשימה.

3. עבדי על פיתוח הגוף

פיתוח הגוף והשרירים בעיקר ילמדו אותך משמעת וסבולת ללא ספק!!! פיתוח השרירים יעזור בריצה עצמה. את יודעת מה נשאר לך לעשות!

4. רוצי במים

אימון ריצה בתוך בריכה, למשל, יפתח את שרירי הרגליים ויכין אותך לריצה. כיוון שהקושי בריצה יותר משמעותי, הריצה על הקרקע תיהיה יותר קלה!

 

5. התהלכי יחפה בבית !

לכי בבית יחפה! היתרונות הם אדירים! עם פעולה זו, כל שריריי הרגליים יעבדו. ואנו יודעות כמה חשוב לעבוד עליהם לפני מרתון.

 

 

 

No more articles