כולנו חולמות על הגוף החלומי #Bodygoal שאחנו רואות הרבה באינסטגרם! כדי להשיג אותו, כל האמצעים טובים: להפסיק לאכול שומן, סוכר, להתחיל לאכול ברוקולי בוקר צהריים וערב ואפילו להחליף את השוקו החם של הבוקר עם תה ותפוח, אמא'לה! ועוד לא התחלנו לדבר על ספורט

אנו עוקבות אחרי כל מיני תיאוריות מטורפות של ספורט אופנתי שאמורות לגרום לנו לרדת במשקל בזמן קצר. אבל הבעיה היא שלהרבה מאיתנו, סוג אחד בלבד של אימון לא מספיק כדי שנהיה  ב-100% שלנו. אנחנו חייבות לעשות כמה סוגי ספורט שונים, שכל אחד מהם יתמקד באיזור אחר בגוף… סיוט אינסופי. אבל, האם אי פעם חשבת על ספורט ימי?

הנה 6 יתרונות של תרגול הספורט במים כדי לקבל את הגוף שרצית:

1- השרירים עובדים יותר
כשתהיי בתוך המים, לא משנה אילו תנועות תעשי, המים מהווים התנגדות הרבה יותר גדולה מזו של האוויר, מה שמחייב את השרירים שלך לעבוד יותר קשה אפילו מבלי לשים לב לזה. זה מגביר את המאמץ תוך הגבלת הטראומה לגוף!

2- שורפים יותר קלוריות
כשהגוף עובד יותר, את תשרפי יותר קלוריות כי כמובן הגוף שלך מבזבז יותר אנרגיה! ביצוע תנועות במים מגביר את היעילות, ולכן זו אפשרות אידיאלית לחטב את הגוף בעדינות ולרדת במשקל יותר בקלות!

3- פיתוח סיבולת
ספורט ימי אינו רק מחזק את השרירים, אלא גם מפתח סיבולת למאמץ שלנו! ההתכווצות וההרפיה של השרירים והתנועות המבוצעות לטובת זרימת הדם- משפרות את ההחזר הוורידי.

4- מרגיע כאב וגורם להרגיש טוב
בנוסף לכל היתרונות שכבר מנינו, פעילויות ימיות אפילו מרגיעות כאבים כגון אוסטיאוארתריטיס תוך חיזוק המפרקים! אם תמיד היתה לך את ההרגשה הזאת של עייפות קלה לאחר שעות של שחייה, זה משום שאימון במים גם מביא תחושה אמיתית של רווחה! אז מוכנות?

5- מקל על המאמץ
האם ידעת שכשאת במים, הגוף שלך שוקל רק שליש ממשקלו? כן, זה מטורף! כתוצאה מכך, התנועות שלך במים קלות יותר, בעוד שהן יותר אינטנסיביות בגלל ההתנגדות של המים. בעיקרון, את משתמשת ביותר כוח ומרגישה פחות מאמץ. מדהים, נכון?

6- מחסל צלוליטיס
מים הוא האויב מספר אחד של הצלוליטיס. את שורפת יותר קלוריות, הגוף שלך עובד קשה יותר ולכן הצלוליטיס נאבק כדי להתנגד! הסיבה האחרונה היא הטובה ביותר כדי לשכנע אותך להתחיל, נכון?

תהני,

המגלות

 

 

No more articles