זו לא סוד יותר שכדי לשמור על דיאטה ותזונה בריאה מאוזנת לאורך זמן לא מומלץ למנוע מעצמנו יותר מדי מאכלים טעימים. אז אם ברור שלא תאכלי כל יום המבורגר וצ׳יפס כארוחה, את כן יכולה לאכול פעם ב.. ולאפשר לעצמך פיצה בלי להרגיש רגשות אשם. ולכן, כדי להפוך את הפיצה האהובה עליך ליותר בריאה, עם פחות קלוריות ועדיין טעימה, יש כמה טיפים שהמגלות החליטו לשתף איתך! את תוכלי להמשיך ליהנות מערב מול הטלוויזיה עם פיצה ובלי להרוס לגמרי את הדיאטה שלך.

 

טיפים שיהפכו את הפיצה שאת מזמינה ליותר בריאה: 

 

1. העדיפי בצק דק מאשר בצק עבה: אכן, בצק עבה מכיל יותר פחמימות וקלוריות, ועדיין לא מדובר על בצק במילוי גבינה.. לכן הזמיני פיצה מבצק דק!

 

2. תספגי חלק מהשמן: בדרך כלל, פיצה נאפית עם מלא שמן, וכל כפית שמן מכילה 40 קלוריות ו-4.5 גרם שומן. לכן, מומלץ לך לקחת דקה כדי לספוג חלק מהשומן הזה.

 

3. איכלי בצלחת ולא מהקרטון של הפיצה: אכילה בצלחת יותר קטנה מבלבלת את המוח שחושב שאכלת יותר ולכן תשבעי יותר מהר.

 

4. תחתכי חתיכות יותר קטנות: הטיפ הזה יגרום לך לאכול במשך זמן ארוך יותר וכך תספיק להתפתח תחושת השובע.

 

5. המעני מתוספות שומניות יותר: כדי לצמצם את הנזק וכמות הקלוריות, המעני מתוספות כמו רטבים עם שמנת, בצק במילוי גבינה, עודף גבינה או פפרוני.

 

6. בחרי תוספות בריאות: זאת הזדמנות מושלמת להוסיף ירקות לפיצה שלך. עגבניות, בצל, פלפלים, זיתים, קישוא או חצילים, יש לך מלא אפשרויות שיהפכו את הפיצה שלך לבריאה יותר.

 

 

טיפים שיהפכו פיצה ביתית ליותר בריאה:

 

7. השתמשי בקמח מחיטה מלאה: קמח לבן עשוי מחיטה שהורידו את הקליפה שלה שמלאה בסיבים, מה שמשאיר רק את העמילן. הגוף שלנו הופך אותו מהר לסוכר ולכן, אם את משתמשת בקמח מחיטה מלאה את נהנית מכל החומרים המזינים ואת תשבעי לאורך יותר זמן.

 

8. הכיני רוטב עגבניות ביתי: כדי לצמצם את כמות הקלוריות של הפיצה, מומלץ לך להכין בעצמך את רוטב העגבניות. אכן, רטבים קנויים מלאים בסוכר ובחומרים שלא מועילים לשמירת הגזרה. לכן, השתמשי בעגבניות מקופסא, הוסיפי בצל, גזר, טימין וכל מיני מאכלים טעימים לרוטב מלא בירקות.

 

9. הוסיפי ירקות ירוקים כתוספות לפיצה: תרד, קייל, פלפל ירוק או ברוקולי, תיהני מהיתרונות המזינים של ירקות ירוקים והוסיפי אותם לפיצה שלך!

 

10. הוסיפי מוצרלה די בופלה לפיצה שלך: קודם כל כי זה הכי טעים, וגם כי מוצרלה מכילה 22% שומן והיא עשירה בחלבונים, בניגוד לגבינת צ׳דר שמכילה 45% שומן. ריקוטה, פטה או גבינת עיזים גם מתאימות כגבינות פחות שומניות.

 

אז הגיע הזמן ליהנות מפיצה מבלי לסבול מכמות הקלוריות והשומן שהיא מכילה!

 

תהני,

המגלות

 

 

No more articles