את מכורה לשופינג. כל פעם שאת יכולה את רצה לחנויות האהובות עליך כדי לבדוק אם הם קיבלו קולקציה חדשה. זה לא שיש לך מלא זמן לבזבז, אבל כל רגע פנוי את תנצלי אותו לשופינג, למרות שאת יודעת שזה יהיה יותר טוב לך (ולחשבון הבנק שלך) לבזבז את הזמן הזה בחדר הכושר כדי להתאמן..

אבל למה לא לשלב את שניהם יחד באותו זמן? אכן, גם כשאת עושה שופניג את יכולה לעשות ספורט!

המגלות מצאו לך 15 דרכים לעשות ספורט גם כשאת מבזבזת כסף בחנויות.

 

תהני,

המגלות

 

1. תחני את הרכב רחוק מהכניסה לחנויות: אם את באה ברכב, חפשי חניה רחוקה מהכניסה לחנויות כדי שתוכלי ללכת ברגל טיפה יותר הלוך וחזור. כמובן שהכי טוב זה לבוא באופניים לא חשמליות או ברגל!

 

2. תתחילי בלראות מכנסיים וג׳ינסים: בגלל שזה יותר כבד מחולצות וטופים, את תצטרכי לסחוב במהלך כל הסיבוב שלך בחנות. מעולה כדי לחזק את הידיים שלך!

 

3. השתמשי במדרגות במקום במעלית או במדרגות הנעות: אם זה ממש לא נוח להגיע עד המדרגות בקניון, אז לפחות תעלי במדרגות הנעות מהכיוון ההפוך!

 

4. בחנות חפשי בעצמך את המידה שמתאימה לך יותר: במקום לבקש מהמוכרת לבדוק לך אם יש מידה אחרת כשאת בתא המדידה, לכי בעצמך לעשות סיבוב בחנות וחפשי. כך תרוויחי יותר צעדים ביום שלך!

 

5. לכי הליכה מהירה בין החנויות: בין אם את עושה שופינג בקניון או ברחוב, העדיפי הליכה מהירה בין החנויות כדי לעלות את הדופק ולשרוף עוד יותר קלוריות.

 

6. הישעני על הקיר עם רגליים ב-90 מעלות בזמן שאת מחכה לחברה בתא מדידה: הישעני על הקיר והחליקי מטה עם גב ישר צמוד לקיר עד שהרגליים שלך יהיו ב-90 מעלות. הישארי ככה הכי הרבה זמן שאת יכולה בזמן שחברה שלך מודדת בגדים. זה תרגיל מעולה לירכיים!

 

7. החזקי את השקיות עם מרפקים מקופלים מאשר בידיים: במקום להחזיק את השקיות שלך בכפות הידיים, הניחי אותן בצד הפנימי של המרפק כדי לחזק את השרירים שלך. וכדי לעבוד על שתי הידיים, העבירי את השקיות מיד ליד.

 

8. עמדי במקום לשבת כשאת מחכה למוכר: ביקשת מהמוכר לבדוק אם יש את הנעליים האלו במידה שלך במחסן, אז במקום לחכות לו בישיבה, עמדי והסתובבי בחנות. זה אפילו יעזור לך להעביר את הזמן!

 

9. השתמשי בסלסלה ולא בעגלה: כשאת עושה קניות בסופר, השתמשי בסלסלה ולא בעגלה כדי לסחוב את המוצרים שאת קונה.

 

10. החזיקי את השקיות של החברות שלך: הן בטח יהיו שמחות ומרוצות אם את מציעה להן להחזיק את השקיות שלהן במקומן. ככל שאת סוחבת יותר- כך את מחזקת את שרירי הידיים שלך!

 

11. עשי סיבובים בין כל החנויות: למה להישאר רק בחנות אחת כשיש כל כך הרבה חנויות מסביב? עשי סיבוב בכל החנויות כדי לבדוק אם יש משהו שמתאים לך שם, ותשרפי ככה עוד יותר קלוריות! את עוד מעט תגיעי ל-10,000 צעדים ביום!

 

12. חזקי את הרגליים שלך בתור לקופה: הזמן שאת מבזבזת בתור לקופה הוא זמן מעולה כדי לעשות תרגיל לרגליים. עם רגליים קרובות, כווצי טוסיק והרימי מהריצפה את העקבים. ככל שאת עולה יותר גבוה עם העקבים, כך את יותר מחזקת את הרגליים.

 

13. עבדי על הישבן בתור לקופה: כמו עם הרגליים השתמשי בזמן שאת מחכה כדי לשלם לחיזוק הישבן. כווצי ממש חזק או הטוסיק למשך כמה שניות ושחררי. תעשי את התרגיל הזה עד שהתור שלך יגיע.

 

14. חזקי את הבטן כשאת ממתינה בתור לקופה: שוב פעם, נצלי את הזמן הזה כדי לחזק את השרירים שלך. הפעם כדי לעבוד על שרירי הבטן: נשמי עמוק והחזיקי את האוויר, הכניסי את הבטן וכווצי אותה. החזיקי ככה למשך כמה שניות ושחררי. עשי את התרגיל הזה עד שתגיעי לקופה.

 

15.  חזקי את הידיים כשאת מחכה בתור לקופה: הפעם, עבדי על שרירי הידיים. קפלי ידיים והחזיקי את כל הבגדים שבחרת. הרימי את הידיים והורידי אותן. עשי כמה חזרות שאת יכולה עד שהתור שלך יגיע.

 

מקור: Giphy

 

 

No more articles