בקיץ, את נכנעת לגלידות וממתקים אחרים. כשאת חוזרת הביתה, את מגלה בפליאה שאת כבר לא נכנסת לבגדים שלך. דרמה! איך לרדת במשקל בקלות? איך לקבל ירכיים רזות…? את כועסת על עצמך.
חברה שלך סיפרה לך על דיאטת נס? תשכחי מזה! אין מוצר קסם שיעזור לך לרדת במשקל בלילה אחד. הסוד האמיתי לתזונה מאוזנת ובריאה הוא לאכול הכל בלי הגזמה.

אולי תתחילי לאכול את המאכלים הנכונים? כדי למנוע התקף חרדה, הנה 16 מזונות שאפשר לאכול ללא הגבלה בקיץ, כדי לא לעלות במשקל.

החוקרת שרי זידנברג-צ'ר מאוניברסיטת קליפורניה אומרת שחייבים לאכול מנות שגורמות לנו אושר כדי להרגיש מלאים. אם את אוכלת סלט וכמה חתיכות של עוף לארוחת צהריים, בעוד שחלמת על פיצה, עדיין תהיי רעבה באמצע הצהריים ותנשנשי.

נצלי את הקיץ כדי להצטייד בפירות וירקות טריים. ואם אין לך רעיונות למזון קל לבישול, הנה שלנו:

 

פירות שיעזרו לך לרדת במשקל
אבטיח
אבטיח הוא פרי הקיץ. הוא עשיר במים, ויחסית דל בקלוריות. אפשר לאכול אותו בתור קינוח או בתור נישנוש על החוף. היתרון? אם את שותה מעט מים, הוא יעזור לך שלא להתייבש וישרוף את רוב הקלוריות שאכלת במהלך היום.

תותים
כמו פירות רבים, תותים מורכבים מהרבה סיבים וחומרים מזינים. עם זאת, הם בין הפירות שמכילים הכי פחות קלוריות.

פטל
פטל מכיל פחות קלוריות מאשר כל פירות הברי האחרים. טעמו החמוץ- מתוק מעיר את בלוטות הטעם ומחזיר אותך לזיכרונות רחוקים. הבעיה היא שברגע שאת מתחילה ואכלת אחד, את לא יכולה להפסיק!

פירות קפואים
כאשר את אוכלת פירות קרים, חילוף החומרים שלך מבזבז יותר אנרגיה כדי לחמם חזרה את הגוף. כתוצאה מכך, את שורפת קלוריות אפילו בלי לשים לב. בריאן וויינר, פרופסור באוניברסיטת פלורידה, מסביר שמוטב לאכול אותם כמשקאות.

עגבניות
בקיץ או בחורף, העגבניות תמיד אצלך בצלחת. את יכולה ליהנות מהם על שיפוד, בסלט או כארוחת ערב אפריטיף.

 

הירקות המושלמים למנות מאוזנות
קיץ סקווש
את יכולה למלא צלחת ירקות כמו קישואים, עגבניות, גזר וכו׳, הכל מתובל עם רוטב קל. אפשר גם להכין קיש: טעים ומאוזן

כרוב
כרוב הוא בסיס מצוין עבור סלטים בקיץ. אם את לא אוהדת של כרוב, את יכולה להוסיף אותו בשייקים שלך. הקומבו יוגורט יווני + כרוב, מאפשר לך לא ליפול למלכודת של מנות שומניות מדי. את יכולה לערבב את הכרוב עם מנגו, בננה ופירות מתוקים אחרים.

ירקות בגריל
מה עם ברביקיו ווג'י? פחות קלוריות מאשר בשר, ירקות הם בעלי הברית להרזיה שלך. הם ממלאים את רמת הוויטמינים היומית שלך ומטפלים בגופך.

מלפפונים
מלפפונים עשירים במים. הם מונעים מהגוף להתייבש והם מאפשרים לך להתקרר בתקופות של חום גבוה.

אבוקדו
אבוקדו זה החיים! הוא מוסיף כיף לצלחת, הוא יכול להפוך לגואקמולי טעים בישיבה עם חברים ליד הבריכה בערב… הוא עשיר בסיבים ובאומגה 3. עם זאת, דיאטנים מסכימים שהוא טוב ללא הגזמה.

הג'יקמה
הג'יקמה מזכירה תפוח אדמה ולפת. אפשר לטעום אותה בצורה של מקלות, עם רוטב. הג'יקמה גדלה באקלים טרופי טבעי ומכילה פרוביוטיקה שעוזרת לגוף לייצר ויטמין B. היא מציעה לך בטן שטוחה, מגבירה אנרגיה ומטפלת במעיים שלך.

 

מתכונים לשריפת קלוריות בקלות
רוטב חריף
הקפסאיצינס (רכיבי צ'ילי) הם מדכאים תיאבון מעולים. הם מפחיתים שומן בטני. תגידי ביי ביי לחומוס, ותברכי את רוטב הסלסה!

מרקים קפואים
רוב הירקות שמשתמשים בהם במרקים קרים מכילים הרבה סיבים. זה לא נראה ככה אבל המנות האלו ממלאות אותך ודלות בקלוריות. כדי לקבל מושג, הגספצ'ו הוא דוגמה טיפוסית של מרק קר. יתר על כן, שתי כוסות של גספצ'ו מכילות פחות ממאה קלוריות.

תה קר עם היביסקוס
הדיאטן דון ג'קסון אומר ששתיית תה קר בכוס של יין תמנע ממך לרצות לצרוך אלכוהול ולאכול. תה הוא דל בקלוריות והיתרון של שתייה קרה הוא שזה מרענן אותך. בעוד שאלכוהול מכיל יותר קלוריות ומעורר את הרעב.

 

תהני,

המגלות

 

 

No more articles