אחרי ארוחת הערב, את נחה ושוכבת על הספה ופשוט בא לך לנשנש משהו קטן. איך אפשר להרדם כשרעבים?! אבל, כולנו חושבות על הקיץ שמגיע וכמובן קיץ = ים = בגדי ים… לא רק שאנחנו צריכות לאכול טוב עבור הגוף המושלם שלנו לקיץ, בנוסף מה שאנחנו אוכלות משפיע על איכות השינה שלנו ! וכידוע שינה היא צורך עיקרי לבריאות איתנה ולמצב רוח טוב!

מצאנו לכן 3 חטיפים בריאים שתוכלו לאכול בלילה שלא יקלקלו את כל המאמצים שלכן אל עבר הגוף המושלם ומבלי לפגוע לכן באיכות השינה! בריאים, דיאטיים וטעימים בטירוף, הם פשוט אידאליים למאנצ' של אמצע הלילה!

המגלות הכינו לכן 3 מתכונים של חטיפים בריאים וטעימים!

בתאבון !

 

תהנו,

המגלות

 

1. חתיכות בננה מכוסות שוקולד מריר

מרכיבים:

בננה
כוס פצפוצי שוקולד מריר
2 כפות שמן קקוס

מתכון:

חותכים את הבננה לחתיכות עבות ומכניסים אותן למקפיא.
לקערה מוסיפים את פצפוצי השוקולד מריר ו -2 כפות שמן קוקוס.
מכניסים את הקערה למיקרוגל (30-40 שניות) עד שהשוקולד ושמן הקוקוס נמסים לחלוטין.
מוציאם את הבננות מהמקפיא ובעזרת מזלג טובלים אותן בשוקולד.
מניחים את הבננות על מגש עם נייר אפייה. מכניסים למקפיא לשעה. אפשר להוסיף שבבי קוקוס בסוף!

למה זה טוב?:

בננה נהדרת עבור חטיף לילה מאוחר כמקור טבעי למלטונין שהוא הורמון השינה.

 

 

2. יוגורט וניל יווני עם אוכמניות

מרכיבים:

כוס אוכמניות
יוגורט יווני בטעם וניל

מתכון:

מוסיפים את היוגורט היווני לקערה עם האוכמניות ומערבבים.
לוקחים מגש עם נייר אפייה ומניחים מנות קטנות (כף יוגורט) .
מכניסים למקפיא במשך 60-90 דקות.

למה זה טוב?:

יוגורט הוא חטיף לילה מעולה כייון הוא מכיל טריפטופן אשר תורם לשינה טובה יותר. היוגורט מכיל גם חלבונים החשובים לפיתוח השרירים.

 

 

3. צ'יפס קייל פריך

מרכיבים:

עלי קייל
כף שמן זית

מתכון:

מחממים את התנור ל -150 מעלות.
שוטפים את עלי הקייל היטב. יש לוודא שהעלים יבשים לחלוטין בכדי שיהיו קריספיים.
השתמשי במספריים (הדרך הקלה ביותר) להורדת את הקצוות המיותרים וחיתוך העלים.
בתוך קערה, שמים את חתיכות הקייל בצורת צ׳יפס. מוסיפים כף שמן זית.
מורחים שמן זית על כל העלים (לשים לב ולמרוח היטב בכל הכפלים). מניחים אותם על מגש עם נייר אפייה.
מפזרים קצת מלח על המגש (עדיפות למלח גס כיוון שהוא מכיל הרבה מינרלים).
מכניסים לתנור במשך 8 -10 דקות. לבדוק לעתים קרובות כי הם נוטים להישרף מהר מאוד!

למה זה טוב?:

קייל הוא ירק עלה מזין מאד, יש בו הרבה סידן וזה נהדר כמסייע לגוף להשתמש בטריפטופן העוזר לשינה יותר טובה.

 

 

 

 

 

 

No more articles