כדי להיות בריאים, הטיפ האולטימטיבי ביותר הוא להעתיק את אורחות החיים של אנשי מקצוע בתחום הבריאות. נגלה לך את העצות הטובות ביותר של תזונאים. 4 טיפים בריאים שאם תעשי בכל בוקר – כבר תחושי בהבדל!
נעמי מיד, תזונאית שחושפת לנו את עצותיה היומיומיות לבריאות!
טיפים שכדאי לשכפל בכל בוקר כדי להרגיש טוב.

טיפ בריאותי # 1: לשתות כוס מים חמים עם לימון וג'ינג'ר
«את מרגישה אשמה כי אתמול אכלת במסעדה?
או בגלל שהזמנת פיצה ענקית וסיימת עם טירמיסו?

אל תצטערי על כלום!
אין טעם לפגוע בעצמך!

תתחילי את היום בצורה חיובית עם כוס מים חמים עם זנגביל טרי ולימון.
תערובת זו מאפסת את הגוף.
זה מנקה את מערכת העיכול, מגרה את הכבד ומספק מנה טובה של ויטמין C כדי לעורר את העור!»

טיפ בריאותי #2: קחי כפית של אבקת מאקה, העצה של התזונאי
«מאכל ה-superfood הזה יכול להציע דחיפה משמעותית לאנשים שחשים בירידה באנרגיה.

תתחילי עם חצי כפית אבקת מאקה ביום ותגדילי בהדרגה לכף אחת או שתי כפות ביום במשך כמה שבועות. אם את לא אוהבת את הטעם, את יכולה לדלל את אבקת המאקה בסמודי או שתפזרי מעל הדייסה שלך למשל».

טיפ בריאותי #3: קחי פרוביוטיקה כתוסף
«אני לוקחת תוספי פרוביוטיקה יומית בשביל מערכת העיכול ובשביל המערכת החיסונית שלי». מסבירה נעמי מיד, תזונאית.

«ידעת שיותר מ -70% מהמערכת החיסונית מתבטאת במערכת העיכול שלנו? ושהזמן המתאים ביותר לקחת פרוביוטיקה הוא בבוקר כאשר ״החיידקים הטובים״ שורדים. אז אני תמיד לוקחת אחד בבוקר לפני ארוחת הבוקר».

טיפ בריאותי #4: תאכלי ארוחת בוקר בישיבה, טיפ בריא שלא כדאי לשכוח
«לכולנו יש נטיה לעשות אלף דברים בבת אחת, ולכן אנשים רבים מעדיפים מיצים או סמודי לארוחת הבוקר. כוס שאת יכולה לקחת לכל מקום, ושאת יכולה לעשות דברים אחרים באותו רגע: להתאפר, לשלוח אימייל, לנעול נעליים וכו'.

אבל חשוב מאוד לשבת ולאכול ארוחת בוקר בלי שדעתך תוסח. לא רק שזה גורם לך ללעוס טוב, לטעום ולעכל את האוכל שלך, זו גם הזדמנות לחשוב בשלווה ולתכנן את היום שלפניך!» אומר ד"ר מיד.

 

תהני,

המגלות

 

 

No more articles