קטן, צהוב או ירוק הקיווי הוא ה-פרי! היתרונות שלו הם רבים…. רבים מאוד. הוא תורם להרזיה, גדוש בנוגדי חמצון וטוב לעצמות: נגלה לך את כל מה שאת צריכה לדעת על הקיווי.
קטן אבל חזק, הקיווי מכיל יתרונות בלתי צפויים. הנה סקירה קצרה.

הקיווי, בן ברית להרזיה
זהו פרי קטן אך עשיר מאד במים. כתוצאה מכך, הוא בעל ערך קלורי נמוך אבל עדיין מכיל הרבה חומרים מזינים.
אז לרדת במשקל ולשרוף שומן באותה העת? לא מצאנו דיל טוב יותר !

עשיר בויטמין C
לא, תפוז הוא לא הפרי שמכיל הכי הרבה ויטמין C. הקיווי מכיל הרבה יותר!
ויטמין C תורם לחיזוק המערכת החיסונית ומצמצם עצבנות וחרדה.
אז אל תהססי לאכול אותו.

כדי להילחם בעצירות
בסדר, זה לא כל כך גלאם. אבל העובדה שהקיווי עשיר בסיבים תזונתיים הוא משפר את המעבר במערכת העיכול, במיוחד כשאוכלים אותו בבוקר על קיבה ריקה. אם יש לך בעיות בתחום, הנה הפתרון.

הקיווי, נוגד חמצון רב עוצמה
התכולה של ויטמין C ופוליפנולים הופכים את שניהם יחד לנוגד חמצון מטורף.
הקיווי יכול לנטרל ולהילחם ברדיקלים החופשיים שאחראים להזדקנות מוקדמת.

שומר העצמות
הקיווי עשיר מאוד בנחושת, מגנזיום ואשלגן, מינרלים הידועים כמחזקים עצמות.

 

אז הבנת שהקיווי הוא החבר החדש שלך. ואם את לא אוהבת אותו (לא טוב) אז תוכלי להשתמש בלימון וביתרונות שלו, או אולי בתפוח!

 

תהני,

המגלות

 

 

No more articles