כשאומרים לך שכדאי להוסיף אירובי לשגרת האימון השבועית שלך את ישר חושבת על ריצה, הליכה מהירה, ספינינג או אפילו זומבה. אבל את שוכחת מאחד האימונים שיעלה לך הדופק הכי גבוה תוך זמן קצר ויעזור לך לשרוף מלאאאא קלוריות. עדיין לא מנחשת במה מדובר? קפיצה בחבל כמובן ! פייבוריט של מתאגרפים ודוגמניות ויקטוריה סיקרט, קפיצה בחבל היא אלטרנטיבה נפלאה לאימון אירובי או להעלאת אהדופק במהלך אימון הכושר שלך.

אז למה כדאי להתחיל לקפוץ בחבל ? המגלות רכזו 5 סיבות שיגרמו לך לרוץ לחדר הכושר ולהתחיל לקפוץ:

 

1. זה מתאים לכולם, מהמתחילות ביותר עד לספורטיביות

גם אם אתן מתאמנות פעם אחת בשבוע או שישה ימים שבוע, קפיצה בחבל לא תפסיק להיות אתגרית לכולן. כמובן שאם את לא רגילה להתאמן בכל יום, מומלץ  להתחיל עם שלוש דקות של קפיצה, ואז בכל פעם להוסיף עוד דקה או שתיים. או, את יכולה לספור במספר חזרות במשך זמן מסויים, ובכל פעם לנסות לעשות יותר קפיצות בפחות זמן. זה תלוי בך, אבל אנחנו יודעות שאת תמצאי את הקצב שלך ותצליחי.

 

2. משאיר את הדופק שלכן גבוע

מה שטוב בקפיצות בחבל היא האפשרות להשאיר את הדופק גבוה. מומלץ להשתמש בחבל כמנוחה אקטיבית במהלך אימון כושר, בין הסטים שלך. זה יאפשר לך לשרוף קלוריות נוספות לחזק את השרירים ולשפר יכולות אירוביות באותו זמן.

 

3. זהו אימון אירובי יעיל ביותר

דעי שקפיצה בחבל במהלך חמש דקות, תלוי במהירות שלכן כמובן, שוות ערך אירובי לריצה בין 800 מטר לקילומטר וחצי.

 

4. עוזר לך להתאמץ ולהשיג יותר מהאימון שלך

לא כמו מכשירי כושר אחרים, המאפשרים לחשוב על כל מיני דברים באותו זמן, או לדבר, קפיצות בחבל דורשות ממך ריכוז טוטאלי. את חייבת לחשוב על מתי לקפוץ כדי לא להיכשל, לסמוך על הרפלקסים, ולשמורעל הנשימות ועל הדופק.

 

5. מגוון

יותר היותו קל לניוד, יש מגוון רחב של תרגילים שאפשר לעשות עם חבל בכדי לעבוד על כל השרירים. כדי לחזק את הירכיים: אפשר לעשות ג'אמפ סקוואט או ג׳אמפ לאנצ׳ עם החבל. לחיזוק הבטן,: את יכולה לנסות לקפוץ ולהרים את הבירכיים מעל הטבור (tuck -jump).  לשרירי הידיים: אפשר לקפוץ ולנxות שהחבל יעבור פעמיים מתחת לרגליים שלכן בקפיצה אחת (double unders). בקיצור, קפיצות בחבל מאפשרות לך לעבוד על כל הגוף.

 

תהנו,

המגלות

 

מקור: BaseBodyBabes@

 

No more articles