את רגילה לסבול ממיגרנה? בין אם זה בגלל לחץ, בעיות בכבד, מחזור או בעיות הורמונליות, קשה להסביר את סיבות כאבי הראש שיותר מ-10% מהאנשים סובלים. אבל אם מיגרנה בדרך כלל מגיעה ב״הפתעה״, יש כמה מאכלים שיכולים להרגיע אותה או אפילו לעזור לך להימנע ממנה. אכן, כאב ראש יכול גם להימנע באמצעות הצלחת שלך.

המגלות הכינו לך רשימה של 8 מאכלים שיעזרו לך להשתחרר מכאב הראש הבלתי נסבל.

 

1. ג׳ינג׳ר: התכונות של הג׳ינג׳ר כבר מוכרות ולא צריכות להיות מוכחות יותר. אז תוסיפי קצת ג׳ינג׳ר לסלט שלך או במיץ.

2. נענע: כמו ג׳ינג׳ר, יש לנענע תכונות שמשפיעות עלינו לטובה. אז אל תהססי להוסיף לכל מנה שלך קצת נענע, זה יתן טעם ויעזור לך להימנע מכאב הראש.

3. קפה: הוא משקה מצוין שיעזור לך להימנע ממיגרנה. אכן, קפאין הוא משכך כאבים שמאפשר לכווץ את כלי הדם שמנופחים יותר במקרה של מיגרנה.

4. מאכלים המועשרים בויטמין B12: ויטמין B12 מוריד משמעותית את עוצמת כאב ראש ומצמצם את תדירות ההופעה שלו. מומלץ לאכול יותר ביצים, פירות ים או דגים כמו סלמון או סרדינים שמועשרים בויטמין B12.

5. כורכום: כורכום הוא אחד מתבליני הפלא שמוכר בזכות הסגולות שלו. אכן, מחקר מצא שאכילת 3 כפיות כורכום ביום יכולה לצמצם את מקור המיגרנה הודות למרכיב האנטי דלקתי שיש בו.

6. תפוח אדמה ובצל: אלו שני מאכלים שאת כבר רגילה לאכול. אבל בתרופות סבתא, משתמשים בתפוח אדמה ובבצל מפני שהם יכולים לצמצם את עוצמת המיגרנה. אז בזמן כאב ראש, הרתיחי פרוסות בצל ותפוחי אדמה והניחי על המצח שלך.

7. מאכלים מועשרים במגנזיום: לפי מספר מחקרים, מאכלים מועשרים במגנזיום יכולים לרווח את תדירות הופעת המיגרנות ואת עוצמתן. אז אם שוקולד מריר שמועשר במגנזיום לא מומלץ לאנשים שסובלים ממיגרנה, אגוזים ושקדים כן מומלצים ואפילו מאוד. באותה מידה, זרעי דלעת מועשרים במגנזיום, אז אל תהססי להוסיף אותם לתזונה שלך.

8. תרד: מועשר במגנזיום ובויטמינים B12, B9 ו-B6. תרד עוזר להשתחרר מכאב הראש, אז תאכלי תרד והשתדלי לשלב אותו בתפריט שלך כמה שיותר!

 

תהני,

המגלות

 

מקור: AnettVelsberg@

 

No more articles